شناسهٔ خبر: 2376582 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

جام باشگاه های کشتی جهان جویبار:

گاز مازندران گمرگ چو آذربایجان راشکست داد

در دور دوم جام باشگاهای کشتی جهان که در جویبار در حال برگزاری میباشد تیم گاز مازندران بر حریف خود با امتیاز مثبت 27بر7غلبه کرد.

صاحب‌خبر -

در دور دوم جام باشگاهای کشتی جهان که در جویبار در حال برگزاری میباشد تیم گاز مازندران بر حریف خود با امتیاز مثبت 27بر7غلبه کرد.

به گزارش ایلنا از جوبیار،در وزن 57کیلوگرم نامیک سودیموف از تیم آذربایجان و رضا اطری به مصاف هم رفتند که در پایان رضا اطری از مازندران با نتیجه 7بر6حریف خود را شکست داد و در وزن 61کیلوگرم آرش دنگسركی از گاز مازندران در مصاف با اورال حسین اف توانست با نتیجه 9بر2 حریف خود را شکست دهد.

در وزن 65کیلوگرم کوشان عظیم اف از کشور آذربایجان در برابر محمد یوسفی از گاز مازندران به مبارزه پرداختند که در پایان یوسفی توانست 9بر2بر حریف خود غلبه کند و در وزن 70کیلوگرم تیم آذربایجان کشتی گیری نداشت و صائب کلانتری بدون مبارزه برنده این دیدار شد.

در وزن 74کیلوگرم هم کامران یونس اف از تیم آذربایجان در برابر جعفر قاسمی از گاز مازندران قرار گرفت که این دیدار با نتیجه 12بر6به سود کشتی گیر مازندرانی این دیدار یعنی جعفر قاسمی به پایان رسید همچنین در ورن 86کیلوگرم المار اسماعیل اف به مصاف با جلال زمانی رفت که زمانی در یک کشتی راحت حریف ترک تبار خود را با نتیجه 11بر صفر مغلوب کرد.

در وزن 97کیلوگرم هم سنان باقراف در مبارزه با سید محسن ابراهیمی 14بر 4شکست خود و در وزن 125کیلوگرم اصلان دژبیسوف در مصاف با جعفر شمس ناتری از گاز مازندران با نتیجه 5برصفر مغلوب شد.

نظر شما