شناسهٔ خبر: 23673332 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

کشف 2 تن انواع مواد مخدر در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف حدود دو تن مواد مخدر در آخرین عملیات پلیس استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین / سردار مهدی معصوم بیگی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: مهم‌ترین و بزرگ‌ترین آسیب اجتماعی مربوط به مواد مخدر است و این موضوع دغدغه همگانی است و از انتظامی استان اصفهان با درک این موضوع که باید با این آسیب اجتماعی به صورت جدی‌تر برخورد شود، پا به عرصه مبارزه با آن گذاشته است.

وی با بیان اینکه با اقدامات دقیق فنی و پلیسی، اشراف خوبی در حوزه مبارزه با مواد مخدر به دست آمده، بیان کرد: در سلسله عملیات‌های اخیر حدود دو تن انواع مواد مخدر کشف شده و حدود 27 نفر از فروشندگان عمده و اصلی مواد دستگیر و تعداد 18 خودرو از قاچاقچیان کشف شد و تعدادی باند نیز نابود شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه معتادان تکمیل کننده خرید مواد مخدر هستند، عنوان کرد: حدود 500 نفر نیز از این افراد دستگیر شدند، چرخه جرم یک چرخه بهم پیوسته است و از تولیدکننده، توزیع کننده و مصرف کننده تشکیل شده است.

 

کشف 25 تن مواد مخدر در استان اصفهان از ابتدای سال 96

وی با بیان اینکه در مجموع اقدامات سال جاری، بالغ بر 25 تن مواد مخدر توسط انتظامی استان اصفهان کشف شده، تصریح کرد: تا این لحظه حدود 120 باند عمده مواد مخدر شناسایی شده‌اند که نسبت به سال گذشته این رقم 21 درصد افزایش داشته است.

معصوم بیگی با بیان اینکه پاکسازی نقاط بحرانی و آلوده به مواد مخدر انجام شده و حدود 2 هزار و 200 طرح پاکسازی انجام شده، مطرح کرد: این رقم نیز نسبت به سال گذشته حدود 32 درصد افزایش داشته است، برای کنترل تحرک قاچاقچیان، در سال جاری حدود 700 خودرو حمل مواد مخدر که متعلق به باندهای قاچاقچیان بوده، بنا به قانون توقیف شده‌اند که رشد 27 درصدی توقیف نسبت به سال گذشته داشته است.

 

نظر شما