شناسهٔ خبر: 23616525 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

امیری:

لایحه «دائمی‌کردن قانون مدیریت خدمات کشوری» امروز تقدیم مجلس‌شود

خبرگزاری میزان- معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: لایحه «دائمی‌کردن قانون مدیریت خدمات کشوری» با اصلاح ایراد‌های گذشته آن و با نگاه ویژه به سیاست‌های نظام اداری کشور و توجه به سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی و اقتصاد مقاومتی آماده شده است و امروز به مجلس تقدیم می‌شود.

صاحب‌خبر -
لایحه «دائمی‌کردن قانون مدیریت خدمات کشوری» امروز تقدیم مجلس‌شودبه گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حسینعلی امیری معاون در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: لایحه «دائمی‌کردن قانون مدیریت خدمات کشوری» امروز به مجلس ارائه می‌شود.

وی افزود: لایحه «دائمی‌کردن قانون مدیریت خدمات کشوری» با اصلاح ایراد‌های گذشته آن و با نگاه ویژه به سیاست‌های نظام اداری کشور و توجه به سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی و اقتصاد مقاومتی آماده شده است که امروز به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌شود.

امیری اظهار داشت: در اواخر دولت یازدهم و در چند ماه گذشته در دولت دوازدهم، سازمان امور اداری و استخدامی کارشناسی دقیقی در مورد لایحه «دائمی‌کردن قانون مدیریت خدمات کشوری» انجام داد و این لایحه در چند جلسه دولت به بحث و بررسی گذشته شد.

وی افزود: توجه جدی به آموزش کارمندان دولت در این لایحه به عنوان موضوع مهم و اساسی و یکی از نیازمندی‌ها مورد توجه است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: متناسب سازی نابرابری حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری در ظرف زمانی پنج ساله از دیگر مواردی است که در این لایحه مورد توجه دولت قرار گرفته و زمانی که ما برای اجرایی شدن این لایحه پیشنهاد کرده ایم، اول فروردین ماه سال ۱۳۹۷ است.

به گزارش میزان، قانون مدیریت خدمات کشوری مشتمل بر ۱۲۸ ماده ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ و ۱۰۶ تبصره در جلسه ۸ مهر ۱۳۸۶ کمیسیون مشترک رسیدگی به لایحه مدیریت خدمات کشوری مجلس شورای اسلامی طبق اصل هشتاد و پنجم (۸۵) قانون اساسی تصویب شد و پس از موافقت مجلس با اجرای آزمایشی آن به مدت پنج سال، در تاریخ ۱۸ مهر ۱۳۸۶ به تأیید شورای نگهبان رسید.

انتهای پیام/

نظر شما