شناسهٔ خبر: 2360385 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

11 تیم خارجی برای شرکت در رقابت های لیگ جهانی کشتی وارد مازندران شدند

ساری - ایرنا - رییس هیات کشتی مازندران گفت : 11 تیم خارجی شرکت کننده در نخستین دوره رقابت های لیگ جهانی کشتی وارد مازندران شدند و عصر امروز چهارشنبه برای وزن کشتی آماده می شوند .

صاحب‌خبر -

'اصغر ثمربخش ' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : تیم های آمریکا،کوبا ، ترکیه ، چین ، افغانستان ، مغولستان ، بنگلادش، آذربایجان ، سوریه ، قرقیزستان و برونئی از روز گذشته تا ظهر امروز خود را به مازندران رساندند و در محل های اقامتی در نظر گرفته شده ، اسکان یافتند .

وی بیان کرد: تیم های عراق ، مصر و زیمبابوه که قرار بود در این رقابت ها شرکت کنند تاکنون وارد مازندران نشده اند که با توجه به وزن کشی عصر امروز، به نظر می رسد آن ها از حضور در این رقابت ها کناره گیری کردند .

رییس هیات کشتی مازندران افزود : همه ظرفیت های استانی و شهرستانی برای برگزاری مطلوب این مسابقات به کار گرفته شده و با همکاری هر چه بیشتر مردم و دوستداران کشتی، این رقابت ها را با آرامش و امنیت کامل برگزار خواهیم کرد .

ثمر بخش به برنامه ریزی های انجام شده برای پخش زنده تلویزیونی این رقابت ها اشاره کرد و گفت : این مسابقات از شبکه های ورزش ، جهانی جام جم ، سه و شبکه استانی مازندران برای دوستداران کشتی پخش می شود .

نخستین دوره رقابت های لیگ جهانی کشتی آزاد روزهای 6 و 7 آذرماه در شهر جویبار استان مازندران برگزار می شود.ک/3

7331/506 /1596

نظر شما