شناسهٔ خبر: 2360240 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشتی جام باشگاه‌های جهان ـ جویبار

ترکیب گاز مازندران در جام کشتی باشگاه‌های جهان مشخص شد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گاز مازندران گفت: ترکیب تیم کشتی گاز مازندران برای حضور در نخستین دوره کشتی آزاد لیگ جهانی در جویبار مشخص شد.

صاحب‌خبر -

محمدمصطفی قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان کرد: با توجه به موافقت مسئولان وزارت نفت مبنی بر حضور تیم گاز مازندران در لیگ جهانی کشتی آزاد در جویبار ترکیب این تیم شب گذشته مشخص شد.

وی تصریح کرد: رضا اطری در وزن 57 کیلوگرم، آرش دنگسرکی در وزن 61 کیلوگرم، محمد یوسفی و شهریار تقوی در وزن 65 کیلوگرم، سعید داداش‌پور، مرتضی گودرزی و صاحب کلانتری در وزن 70 کیلوگرم، جعفر قاسمی در وزن 74 کیلوگرم، جلال زمان در وزن 86 کیلوگرم، محسن ابراهیمی در وزن 97 کیلوگرم و جعفر شمس‌ناتری در وزن 125 کیلوگرم به عنوان کشتی‌گیران گاز مازندران در مسابقات لیگ جهانی کشتی آزاد در جویبار به روی تشک می‌روند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گاز مازندران در ادامه افزود: با توجه به اینکه در آخرین لحظات موافقت مسئولان وزارت نفت را دریافت کردیم، با تلاش سرمربی تیم شبانه موفق به جذب کشتی‌گیران جوان و بومی استان شدیم.

قربانی گفت: با همه کاستی‌ها و مشکلاتی که برای حضور در این مسابقات داشتیم، سعی و تلاش مربیان و کشتی‌گیران حضور در بین سه تیم و سکوی لیگ جهانی است.

وی افزود: در این مسابقات سید مراد محمدی به عنوان سرمربی، مجید محمدی و مصطفی علیزاده به عنوان مربی هدایت تیم گاز مازندران را برعهده دارند.

انتهای پیام/86005/ر10/پ3003

برچسب‌ها:

نظر شما