شناسهٔ خبر: 23505009 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ارتقاء امنیت اجتماعی مرهون تعامل رسانه با پلیس

ارتقاء امنیت اجتماعی مرهون همکاری و تعامل اصحاب رسانه با پلیس است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی استان گفت: رسانه‌هایارتقاء امنیت اجتماعی مرهون تعامل اصحاب رسانه با پلیس گروهی با انتشار دقیق، صحیح و به موقع اخبار و حوادث نقش بسزایی در ارتقاء احساس امنیت در جامعه دارند.
سردار مهدی انصاری به برخی اقدامات از سوی افرادی ناآگاه در انتشار اخباری با تیتر‌های منفی اشاره کرد و افزود: برخی افراد با انتشار این دسته اخبار احساس امنیت را در جامعه به مخاطره می‌اندازند.
وی با بیان اینکه رعایت انصاف، صحت و دقت در انتشار اخبار باعث جلب اعتماد مسئولان و محبوبیت رسانه بین مردم می‌شود، نقد و پیگیری را وظیفه و رسالت خبرنگار دانست و ادامه داد: البته باید نقد منصفانه باشد و پیگیری بر اساس انتقام‌جویی نباشد.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان خوبی‌ها در کنار نقد و گزارش مشکلات را لازم خواند و بر رعایت صحت در انتشار آمار و اطلاعات و انعکاس مطلب بر اساس آنچه گفته می‌شود، تاکید کرد.
سردار مهدی انصاری با اشاره به اینکه در حال حاضر احساس امنیت در استان کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه خوبی قرار دارد، گفت: آحاد مردم جایگاه واقعی پلیس را شناخته و به آن اعتماد کرده‌اند.

نظر شما