شناسهٔ خبر: 2348075 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

واژگونی تریلر درجاده شهرکرد- سورشجان وترافیک سنگین خودرویی

شهرکرد - ایرنا- واژگونی تریلر درجاده ارتباطی شهرکرد به سورشجان از توابع شهرستان شهرکرد چهارمحال وبختیاری، ترافیک سنگین خودرویی را دراین مسیر به همراه داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، واژگونی یک دستگاه تریلر در این مسیر درشامگاه سه شنبه، باعث شد برخی رانندگان حدود سه ساعت در این مسیر ارتباطی معطل شوند.

بارش برف سنگین که از ساعات نخستین سه شنبه در چهارمحال وبختیاری آغاز شده است، مدارس این استان را در روز چهارشنبه در تمامی مقاط تحصیلی به تعطیلی کشاند.

بارش شدید برف در روز سه شنبه باعث قطعی جریان برق در برخی نواحی شهرستان شهرکرد شد.

ارتفاع برف در شهرستان کوهرنگ از 50 سانتیمتر فراتر رفته و در شهرکرد مرکز استان نیز به 10 سانتیمتر رسیده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی چهارمحال وبختیاری نیز در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا گفت:یگان های امدادی پلیس راه و دستگاه های خدمت رسان در جاده های استان مستقر است.

سرهنگ 'حمزه رفیعی' اضافه کرد:رفت و آمد خودرو در تمامی مسیرهای ارتباطی استان تنها با استفاده از زنجیر چرخ امکانپذیر است.

وی با توصیه به شهروندان مبنی بر خودداری از سفرهای غیر ضروری، افزود:تردد خودرو در گردنه های برفگیر استان نیز با کندی انجام شده و راهداران نیز در حال برف روبی جاده ها هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری چهارمحال وبختیاری نیز در خصوص هماهنگی های این اداره کل، گفت:هماهنگی و برنامه ریزی لازم با دستگاه های مسئول برای آسان سازی تردد شهروندان انجام شده است.

'ستار فرهادی' نیز به شهروندان توصیه کرد در صورت ضرورت سفر، حتما لوازم ایمنی سفر، وسایل گرمایشی و تجهیزات مورد نیاز را همراه داشته باشند.

به گزارش ایرنا، بارش برف در چهارمحال و بختیاری، باعث وقوع چند فقره تصادف خسارتی خودرو در محورهای ارتباطی چهارمحال وبختیاری شده است.

بارش سنگین برف قطعی اینترنت در برخی شهرهای استان چهارمحال وبختیاری را به همراه داشته است.

هم اکنون، شبکه اینترنت در برخی نقاط شهرکرد قطع است که به گفته شرکت های پشتیبانی ارائه دهنده خدمات اینترنتی، برای رفع این مشکل در حال اقدام است.

558/1859

نظر شما