شناسهٔ خبر: 23440190 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سوت های سرداور روان شاگردانم را بهم ریخت

میترا شعبانیان گفت: نتیجه دیدار هفته چهارم ما مقابل تیم ذوب آهن به خاطر اشتباهات داوری به باخت تبدیل شد.

صاحب‌خبر -

سوت سرداور روان شاگردانم را بهم ریختسرمربی تیم والیبال پیکان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: در این همه سالی که به عنوان بازیکن و مربی در والیبال فعالیت حرفه ای دارم تا به حال یک چنین داوری پراشتباهی را ندیده بودم.

شعبانیان خاطرنشان کرد: ست های اول و دوم این دیدار حساس و سنگین را با اختلاف امتیاز بالا بردیم اما در ست سوم نرگس افشین سرداور نحوه قضاوتش را به طور کلی تغییرداد وی با گرفتن خطای تور بعد از هر اسپک شاگردانم، آن ها از نظر روحی و روانی بهم ریخت.

وی گفت:​ چون شاگردانم از نظر سنی جوان هستند و کم تجربه نمی توانستند در برابر بی عدالتی ها خود را مدیریت فکری و ذهنی کنند و این موضوع روی روند کاری آن ها نقش تعیین کننده ای داشت، به طوری که در اجرای برنامه های تاکتیکی دچار مشکل شدند.​ آن ها تمرکز کافی برای زدن سرویس های هدفمند را نداشتند و این موضوع با دفاع خوب حریف همراه شد.

سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان در ادامه یادآورشد:​ یکی از بزرگترین اشتباهات داور در این بازی نشان دادن کارت قرمز به من به بهانه این که اعتراض به رای وی داشتم بود با این کار یک پوئن هم به ذوب آهنی ها هدیه کرد، امیدوارم نرگس افشین در بازی های بعدی قضاوتی کم اشتباهتر داشته باشد.

تیم والیبال بانوان پیکان در بازی هفته چهارم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور مقابل تیم ذوب آهن اصفهان سه بر 2 نتیجه را واگذار کرد.

نظر شما