شناسهٔ خبر: 23428588 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نماینده مردم بروجرد در مجلس:

سهم زیادی از یارانه ها به صورت یارانه انرژی در جامعه تزریق می شود

نماینده مردم بروجرد در مجلس: در دور دوم هدفمندی یارانه ها و در صورت روشن شدن وضعیت خانوارهای دریافت کننده یارانه سهم زیادی از یارانه ها به صورت یارانه انرژی در جامعه تزریق می شود و برای رونق بخش صنعت و تولید هزینه می شود.

صاحب‌خبر -

نماینده مردم بروجرد در مجلس اظهار کرد: در دور دوم هدفمندی یارانه ها و در صورت روشن شدن وضعیت خانوارهای دریافت کننده یارانه سهم زیادی از یارانه ها به صورت یارانه انرژی در جامعه تزریق می شود و برای رونق بخش صنعت و تولید هزینه می شود.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از بروجرد، " بیرانوند " در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دور دوم هدفمندی یارانه ها و در صورت روشن شدن وضعیت خانوارهای دریافت کننده یارانه سهم زیادی از یارانه ها به صورت یارانه انرژی در جامعه تزریق می شود و برای رونق بخش صنعت و تولید هزینه می شود.
وی بیان کرد: در دور دوم هدفمندی یارانه ها ۱۰ هزار میلیارد برای بخش حامل های انرژی، ۴۸۰۰ میلیارد تومان برای بحثبیمه های خدمات درمانی و تعرفه های پزشکی، ۲ هزار میلیارد در بحثبیمه بیکاری و خدمات اجتماعی و مبلغ ۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز به افراد واجد شرایط پرداخت می شود.
بیرانوند افزود: بر اساس بند و تبصره ۲۱ بودجه ۹۳ خانواده های متقاضی در دور دوم هدفمندی یارانه ها باید فرم ثبت نام پر کنند تا دولت تشخیص دهد چه کسی نیازمند است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: انتظار داریم عزت مردم از سوی دولت زیر سوال نرود چرا که دولت اعلام کرده است که هر کسی که نیازمند است ثبت نام کند که این با عزت و بزرگ منشی مردم در تناقض است.
وی تصریح کرد: بخش زیادی از یارانه ها برای کالاهایی در نظر گرفته شده است که فقط افراد توانمند قدرت خرید آن ها را دارند و با هدفمندی یارانه ها عدالت و تساوی میان قشر ضعیف و قوی جامعه برقرار می شود.
بهرام بیرانوند اظهار کرد: از همان ماه های اول اعلام انصراف از یارانه ها انصراف خود را از دریافت یارانه نقدی اعلام کردم و تا کنون از واریز یارانه به حساب خود بی اطلاع هستم.
وی افزود: انصراف از یارانه ها از دو منظر مورد بحثقرار می گیرد اول از نظر مردم و در منظر دوم بعد حکومتی انصراف از یارانه هاست.
بیرانوند تصریح کرد: مردم حق دارند متقاضی یارانه باشند اما اگر احساس کنند توانمندی مالی دارند می توانند با انصراف دریافت یارانه ها دولت را در فاز دوم هدفمندی یاری دهند.

نظر شما