شناسهٔ خبر: 23415456 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

تراکتورسازی صفر- استقلال تهران صفر

تقسیم امتیازات در روز رکوردشکنی حسینی

حساس ترین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر امروز از ساعت 14:30 بین تیم های تراکتورسازی و استقلال تهران برگزار و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران آنلاین، استقلال در نیمه اول بیشتر جریان بازی را در اختیار گرفت اما دو تیم در خلق موقعیت های خطرناک ناکام بودند. استقلال در نیمه اول چند بار می توانست روی سانتر دروازه تراکتورسازی را با خطر ایجاد کند که خطرناک ترین صحنه ضربه علی قربانی بود که از بالای دروازه به بیرون رفت. یکی از بهترین موقعیت ها در نیمه نخست توسط تراکتورسازی در دقیقه 42 از دست رفت. ابراهیمی در موقعیت تک به تک با گلر استقلال قرار گرفت اما حسینی موفق شد موقعیت تک به تک عالی را از محمد ابراهیمی بگیرد. نکته مهم در نیمه اول این بود که حسینی دروازه تیمش را بسته نگه داشت و رکورددار کلین شیت در لیگ برتر شد. نیمه نخست با تساوی دو تیم به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم استقلالی ها فشار را بیشتر کردند و در دو نوبت توسط امید نورافکن و داریوش شجاعیان صاحب موقعیت شوت زنی شدند اما توپ این دو بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت. پس از این دو موقعیت نوبت به تراکتوری ها رسید تا اینکه در دقیقه 72 بازی سانتر تراکتوری ها از روی نقطه کرنر با دفع اشتباه حسینی همراه شد، اما شوت اسلامی خواه به تیر دروازه برخورد کرد و در ادامه حسینی خودش ضربه نصفه و نیمه حسینی را به کرنر فرستاد. در دقیقه 80 بازی هم  ضربه زیبای حاتمی از پشت محوطه جریمه با عکس العمل زیبای حسینی همراه شد تا گلر استقلال ستاره این دیدار باشد. این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

نظر شما