شناسهٔ خبر: 23415415 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

هیاهوی بسیار برای هیچ!

تراکتورسازی 0 - 0 استقلال؛ بازی بزرگ هفته نه برنده داشت نه هیجان/ یحیی ترمز شفر را کشید!

بازی بزرگ هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بین تیم‌های تراکتورسازی و استقلال تهران با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، تیم فوتبال تراکتورسازی امروز جمعه در دیداری حساس از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال میزبان استقلال تهران بود که در پایان مقابل میهمانش با تساوی بدون گل متوقف شده و 2 امتیاز این دیدار خانگی را از دست داد.

این مسابقه از ساعت 14:30 و در حضور نزدیک به 40 هزار هوادار تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز آغاز شد و در نیمه اول بازی سرد و بی‌روحی در جریان بود که باعث شد تا تماشاگران بازی جذابی را شاهد نباشند.

جدی‌ترین فرصت این نیمه در دقیقه 43 توسط محمد ابراهیمی روی دروازه استقلال ایجاد شد که این بازیکن در موقعیتی تک به تک نتوانست دروازه میهمان را باز کند و ضربه او را سید حسین حسینی با پای راست خود دفع کرد.

بدین‌ترتیب نیمه نخست این بازی بدون اینکه توپی از خط دروازه‌ها گذر کند با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.

در نیمه دوم هم جدال دو تیم همچون 45 دقیقه نخست بدون هیجان دنبال می‌شد تا اینکه شاگردان گل‌محمدی در اواسط این نیمه با دو حمله پیاپی دروازه میهمان را به شدت تهدید کردند.

ابتدا در دقیقه 71 سانتر بازیکنان تراکتورسازی با دفع ناقص حسینی همراه شد و توپ مقابل فرزاد حاتمی قرار گرفت اما این بازیکن در دو قدمی دروازه نتوانست گلزنی کند و آه از نهاد سرخ‌پوشان و تماشاگران حاضر در ورزشگاه بلند شد. 

بلافاصله همین بازیکن در دقیقه 73 و در شلوغی محوطه جریمه استقلال می‌توانست با ضربه سر طلسم دروازه میهمان را فرو بریزد که این بار بدشانسی گریبان‌گیر وی شده و توپش به تیرک دروازه برخورد کرد.

در دقایق باقی مانده، تلاش دو تیم برای گشوده دروازه‌ها راه به جایی نبرد و در نهایت بازی بزرگ هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با تساوی بدون گل فرجام یافت تا تراکتورسازی و استقلال امتیازات را تقسیم کنند.

با این نتیجه، تراکتورسازی 21 امتیازی شد اما با توجه به برد پدیده، یک پله تنزل یافته و در مکان یازدهم قرار گرفت و در سمت مقابل استقلال با افزایش شمار امتیازاتش به عدد 27 به رده چهارم صعود کرد.

اتفاق ویژه: سید حسین حسینی با بسته نگه داشتن دروازه خود در این بازی طلسم طولانی‌ترین زمان کلین‌شیت‌های تاریخ لیگ‌برتر فوتبال را به نام خود ثبت کرد.

گروه داوری: داور وسط: حسین زرگر - کمک‌ها: علیرضا ایلدروم و بابک داروی

تراکتورسازی: فرزین گروسیان، محمد نادری، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد ایرانپوریان، رضا شربتی، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، قائم اسلامی‌خواه، احسان پهلوان (محمدرضا آزادی)، محمد ابراهیمی (محمد نوری) و فرزاد حاتمی.
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

استقلال تهران: سید حسین حسینی، پژمان منتظری، مجید حسینی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، امید ابراهیمی، امید نورافکن، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی (جابر انصاری)، علی قربانی و محسن کریمی (خسرو حیدری).
سرمربی: وینفر شفر
 

نظر شما