شناسهٔ خبر: 2336850 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

با تشخیص کادر فنی صورت گرفت

دعوت 3 کماندار قزوینی به اردوی تیم‌ ملی

با تشخیص کادر فنی، 3 کماندار استان قزوین به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، کادر فنی تیم ملی تیراندازی با کمان در حالی 24 ورزشکار را به اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان دعوت کرد که در این بین نام اسماعیل و جبرئیل عبادی به همراه یاسر عمویی هم به چشم می‌خورد.

اسماعیل و جبرئیل عبادی از آبیک به همراه یاسر عمویی از تاکستان ماه گذشته در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و در این بین جبرئیل عبادی در بخش کامپوند موفق شد عنوان نایب‌قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

تیم ملی تیراندازی با کمان که در جریان بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشت و در این بین اسماعیل عبادی تیرانداز آبیکی موفق شد برای نخستین‌بار در تاریخ این رشته ورزشی تیم ملی را صاحب گردن آویز طلا کند حالا به دنبال این است که عناوین افتخارآفرین خود را در جریان رقابت‌های قهرمانی جهان تکرار کند.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به حضور سه کماندار استان در اردوی آماده‌سازی تیم ملی تیراندازی با کمان گفت: حضور این ورزشکاران نشان می‌دهد که این رشته ورزشی توانسته جایگاه واقعی خود را در میان ورزشکاران کشور پیدا کند.

مجید ملاحسینی با اشاره به اینکه دعوت همزمان از سه کماندار قزوینی در اردوی تیم ملی حکایت از رشد و پیشرفت این رشته ورزشی دارد، افزود: کمانداران استان قزوین با وجود تمامی مشکلات با انگیزه و پشتکار تمرینات خود را پشت سر گذاشتند و در میادین رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ضمن کسب نتایج درخشان موفق شده‌اند جواز حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی را کسب کنند.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود مسئولان حمایت بیشتری از ورزشکاران این رشته ورزشی داشته باشند، خاطرنشان کرد: تیراندازی با کمان یکی از رشته‌های مورد تأکید دین مبین اسلام است و می‌طلبد که مسئولان در راستای حل مشکلات این رشته ورزشی تلاش بیشتری کنند.

گفتنی است، تیم ملی تیراندازی با کمان خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان که سال 2015 در کشور فرانسه برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

انتهای پیام/77004/ز40/ژ1001

نظر شما