شناسهٔ خبر: 23343302 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

لیگ دسته اول والیبال جوانان کشور صنایع اردکان ، گل گهر سیرجان را شکست داد

دور مقدماتی مسابقات لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور در رده سنی جوانان (جام شهید محسن حججی ) که از سه شنبه، هفته گذشته در سالن تختی اردکان آغاز شده بود، شب

صاحب‌خبر - دور مقدماتی مسابقات لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور در رده سنی جوانان (جام شهید محسن حججی ) که از سه شنبه، هفته گذشته در سالن تختی اردکان آغاز شده بود، شب گذشته پیگیری شد و تیم میزبان سه بر یک از سد تیم گل گهر سیرجان گذشت.
تیم صنایع اردکان هم اکنون با هفت امتیاز در رده سوم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد ، در این گروه تیم های پالایش نفت آبادان با 9 امتیاز و گل گهر سیرجان با هشت امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.
مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک رده سنی جوانان پسر کشور سال 1396 جام شهید محسن حججی با حضور 14 تیم در 2 گروه مقدماتی برگزار می شود.
شهرهای بابلسر و اردکان به عنوان میزبان دور مقدماتی این رقابت ها انتخاب شدند که دیدارهای دور مقدماتی از 21 آذر ماه در شهر بابلسر (گروه یک) و اردکان (گروه دوم) شروع شد و به مدت شش روز، تا 26 آذر ماه ادامه دارد.
در گروه اول تیم های شهرداری قزوین، کریمه قم، توپگاه بابلسر، بیمه رازی نور، عقاب نهاجا، مقاومت مهاباد و راه یاب ملل مریوان و در گروه دوم نیز تیم های صنایع اردکان، گل گهر سیرجان ، لاستیک بارز کرمان، پالایش نفت آبادان، پیروزی کیش، ملوان تهران و شهروند اراک حضور دارند.
در پایان مسابقات مقدماتی از هر گروه چهار تیم به مرحله نهایی لیگ دسته یک رده سنی جوانان صعود می‌کنند که زمان و مکان آن توسط فدراسیون اعلام می شود.
تیم والیبال خاتم اردکان تنها نماینده استان یزد در لیگ برتر باشگاه های کشور است .
استان یزد با یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت ، 45 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.
7536/2047/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری

نظر شما