شناسهٔ خبر: 23289788 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مانور ساعت صفر در منطقه گچ بلند شهرستان بهمئی

مانور ساعت صفر در منطقه گچ بلند در ۵ کیلومتری شهر لیکک مرکز بهمئی با حضور دستگاه‌های عضوِ کارگروه امداد و نجات و پدافند غیرعامل این شهرستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، کارشناس مدیریت بحران استانداری با بیان مانور ساعت صفر در منطقه گچ بلند شهرستان بهمئی اینکه این مانور به منظور توان افزایی نیرو‌های ستاد مدیریت بحران شهرستان و با هدف ارزیابی میزان آمادگی و توان عملیاتی و امنیتی دستگاه‌های عضو کارگروه امداد و نجات و پدافند غیرعامل در هنگام بروز حوادث احتمالی برگزار و عملیاتی شد گفت: در برگزاری این مانور، بدون هیچ‌گونه هماهنگی و اطلاع‌رسانی قبلی، آمادگی و توان دستگاه‌های عضو مدیریت بحران شهرستان مورد ارزیابی قرار گرفت.
خدا دوست موسوی با اشاره به اینکه در این مانور ۱۸ دستگاه عملیاتی عضو کارگروه امداد و نجات پدافند غیرعامل از جمله آتش نشانی، اورژانس جاده ای، هلال احمر، پلیس راه، اورژانس هوایی، اداره گاز، شهرداری، راه و شهرسازی و نیروی انتطامی شهرستان فراخوان شدند افزود: با برگزاری این مانورها، نقاط قوت را افزایش خواهیم داد و از تکرار نقطه ضعف‌ها جلوگیری خواهد شد.
وی با اشاره به دستیابی به اهداف پیش بینی شده در این مانور ادامه داد: سنجش سطح آمادگی دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان شهرستان بهمئی، مهم‌ترین هدف از برگزاری این مانور بود که با موفقیت اجرائی شد.

نظر شما