شناسهٔ خبر: 23243393 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید شورای فنی بر تکمیل طرح‌های عمرانی اولویت دار

خبرگزاری صداوسیما

شورای فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر تکمیل طرح‌های عمرانی اولویت دار در حال اجرا تاکید کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، تکمیل بزرگراه یاسوج به سپیدان، سد تاکید شورای فنی بر تکمیل طرح‌های عمرانی اولویت دار مخزنی تنگ سرخ، بیمارستان شهید جلیل یاسوج، باند دوم جاده یاسوج به بابامیدان، پل سوم بشار از جمله طرح‌هایی بودند که در این جلسه نحوه کیفیت عملیات اجرایی، دلایل راکد و تعطیل بودن و به تاخیر افتادن آن‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
معاون عمرانی استاندار در جلسه شورای فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تاخیر بلند مدت اجرایی پل سوم بشار آن را از دغدغه‌های اصلی مسئولان و شهروندان این شهر برشمرد و گفت: باید یک باند از دوباند این پل تا قبل از فرا رسیدن شب عید به زیر بار ترافیک برود و هیچ توجیه و بهانه‌ای برای متولیان امر پذیرفته نخواهد شد.
آقای فیلی همچنین با تاکید بر رفع مشکلات بیمارستان در حال ساخت شهید جلیل یاسوج افزود: پد هلیکوپتر، پارکینگ و سیستم فاضلاب از مهم ترین مشکلات این بیمارستان است و تا زمانی که این سه مشکل از سوی راه و شهرسازی حل نشود اجازه بهره برداری از این بیمارستان را نخواهیم داد.
نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم گفت:۲۰ میلیارد تومان برای تسریع در عملیات اجرایی پل سوم بشار یاسوج تخصیص داده شده و مشکلی برای تامین اعتبار این پل وجود ندارد.
علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی استان هم کمبود اعتبار را دلایل تاخیر در روند اجرایی طرح‌های عمرانی این اداره برشمرد و گفت: تامین اعتبار لازم و مورد نیاز برای تکمیل طرح‌های راکد و یا با پیشرفت کاری پائین نیازمند کمک مسئولان ارشد استان و سایر دستگاه هاست.

نظر شما