شناسهٔ خبر: 23194984 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیروزی جودوکاران نصف جهان در رقابت های کشوری

از خبر درخشش جودودکاران نصف جهان تا پیروزی تیم والیبال نشسته ذوب آهن را در این بسته بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان:


نشان برنز رقابت های کشور بر گردن جودو کاران نصف جهان
پیروزی جودوکاران نصف جهان در رقابتهای کشوریدر پیکارهای جودو قهرمانی مردان کشور که با حضور 17 تیم به میزبانی مازندران در حال برگزاری است در بخش مبارزات تیمی، تیم اصفهان به طور مشترک با تیم سیستان و بلوچستان به مقام سوم دست یافت.
تیم های تهران و خراسان شمالی اول و دوم شدند.

 

 

 

دست خالی امید های ذوب آهن در خوزستان.
پیروزی جودوکاران نصف جهان در رقابتهای کشوریدر حساس ترین دیدار هفته سیزدهم مسابقات فوتبال امیدهای دسته برتر باشگاه های کشور، تیم ذوب آهن تنها نماینده استان مقابل میزبانش فولادخوزستان یک بر صفر مغلوب شد و با 23 امتیاز به رده سوم سقوط کرد و جای خود را به فولاد خوزستان داد.

 

 

باخت پرگل جوانان اصفهان مقابل جنوبی ها.
پیروزی جودوکاران نصف جهان در رقابتهای کشوریدر هفته چهارم از دور برگشت مسابقات واترپلو دسته برتر باشگاه های کشور، تیم هیات اصفهان مقابل میزبانش نفت و گاز امیدیه 17 بر 5 نتیجه را واگذار کرد و با 2 امتیاز در رده ششم جدول هفت تیمی لیگ امسال باقی ماند.

 

 

 

ذوبی ها با پیروزی به خانه بازگشتند.
پیروزی جودوکاران نصف جهان در رقابتهای کشوریدر هفته دوم مسابقات والیبال نشته دسته برتر باشگاه های کشور، تیم ذوب آهن مقابل میزبانش هیأت اراک 3 بر صفر به پیروزی رسید و نخستین 3 امتیاز لیگ امسال را بدست آورد. ذوبی ها در هفته نخست با همین نتیجه مغلوب هیات قم شده بودند.
هفته سوم لیگ برتر روزهای 7و 8 دی به میزبانی شهرهای آبادان، اصفهان، قم و اراک برگزار خواهد شد.

نظر شما