شناسهٔ خبر: 23187670 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

پايان دوران خوردبين در پرسپوليس/ پيرواني مدير تيم فوتبال پرسپوليس شد

کاپيتان سابق تيم فوتبال پرسپوليس با صدور حکمي از سوي سرپرست باشگاه پرسپوليس به عنوان مدير تيم فوتبال پرسپوليس معرفي شد.

صاحب‌خبر -

به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، افشين پيرواني که سابقه بيشترين تعداد کاپيتاني را در تيم فوتبال پرسپوليس داشته است. در پي انتخاب محمود خوردبين سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس به عنوان قائم مقام ورزشي باشگاه پرسپوليس، به عنوان مدير تيم فوتبال باشگاه انتخاب شد.

پيرواني امروز شنبه همراه با سرپرست باشگاه پرسپوليس در محل تمرين حاضر و به کادر فني و سرخپوشان معرفي شد.

در مراسم معارفه با اشاره به سوابق طولاني پيرواني در پرسپوليس و تيم ملي و کاپيتاني او اعلام شد از اين پس مسئوليت تيم در خارج از زمين فوتبال بر عهده وي خواهد بود.

پيرواني که دانش آموخته تا سطح دکتراي تربيت بدني و ليسانس حرفه‌اي مربيگري (برولايسنس) از فيفا است، سابقه مربيگري و سرمربيگري را هم در پرسپوليس داشته است.

يکي از آخرين مسوليت‌هاي وي هم مديريت اجرايي تيم ملي بوده است. در جريان اين معارفه، برانکو ايوانکوويچ هم ضمن تقدير و تشکر از زحمات و تلاش‌هاي محمود خوردبين از حضور افشين پيرواني ابراز خوشحالي کرد.

برانکو گفت: او از شاگردان خوب خود من در تيم ملي بود. او را به خوبي مي‌شناسم. ضمن اينکه از چهره‌هاي شناخته شده و با ارزش در فوتبال ايران است. او در پرسپوليس جزو نفراتي بوده که بيشترين بازي و کاپيتاني را انجام داده است. به اين ترتيب بازيکنان هم مي‌توانند مسائل خود را با او در ميان بگذارند.

نظر شما