شناسهٔ خبر: 23137873 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جام حذفی فوتبال /صعود استقلال به نیمه نهایی

تهران – ایرنا - تیم فوتبال استقلال تهران با برتری قاطع 3 بر صفر مقابل ایران جوان بوشهر به مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه های کشور صعود کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، امروز (چهارشنبه) در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور، تیم استقلال تهران در ورزشگاه آزادی از تیم دسته اولی ایران جوان بوشهر پذیرایی کرد و در نهایت به برتری 3 بر صفر رسید.
شاگردان «وینفرد شفر» که بعد از حذف روز گذشته پرسپولیس و تراکتورسازی در مرحله یک چهارم نهایی،امید زیادی به قهرمانی در جام حذفی دارند، دیدار امروز را تهاجمی آغاز کردند و از سوی دیگر بازیکنان تیم دسته اولی ایران جوان نیز دست و پا بسته نشان نمی دادند.
استقلال در بیشتر اوقات توپ را در زمین میهمان به گردش در می آورد و نخستین فرصت گلزنی را در دقیقه 30 ایجاد کرد که ضربه خطرناک «سرور چپاروف» را دروازه بان ایران جوان به خوبی مهار کرد.
در دقیقه 39 بار دیگر دروازه بان میهمان ناجی تیمش شد و ضربه «فرشید اسماعیلی» را دفع کرد تا همچنان بازی بدون گل دنبال شود.
در سومین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه نخست، حملات استقلال نتیجه داد و «سیدمجید حسینی» مدافع پیش تاخته استقلال با ضربه سر گل نخست بازی را به ثمر رساند.
در نیمه دوم نیز برتری استقلال بر روند بازی ادامه یافت و در دقیقه 50 شوت «سرور چپاروف» پس از برخورد با مدافعان ایران جوان تبدیل به گل دوم میزبان شد.
بازیکنان ایران جوان در ادامه سعی داشتند برای جبران نتیجه خود را به دروازه حریف نزدیک کنند، اما توانی برای ایجاد فرصت های گلزنی نداشتند.
در دقیقه 92 کار تیمی زیبای بازیکنان استقلال توپ را به «علی قربانی» رساند تا مهاجم میزبان به راحتی گل سوم را به نام خود ثبت کند.
در نهایت این دیدار با برتری استقلال به اتمام رسید تا شاگردان «وینفرد شفر» جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کنند.
پیش از این تیم های صنعت نفت آبادان، خونه به خونه بابل و استقلال خوزستان به نیمه نهایی صعود کرده بودند.
*ترکیب استقلال تهران:
مهدی رحمتی، امید نورافکن، مجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، امید ابراهیمی، سرورو چپاروف، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان(فرشید باقری)، فرشید اسماعیلی(محسن کریمی) و علی قربانی
*ترکیب ایران جوان:
وحید اصغرزاده(علی عساکره)، غلامحسین موجی، محمد طارمی، مصطفی احمدی(عباس چاپی)، صادق گشنی، مسعود نظرزاده، حمدالله ابدام، احمد الجبوری، رضا حسن زاده، اویس کرد جهان، سجاد فیض اللهی
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783** 1701
خبرنگار: امیر میرزاییان* انتشار: حمید قدیمی

انتهای پیام /*

نظر شما