شناسهٔ خبر: 23110569 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرماندار گرمسار:

مسیر تولید لازمه توسعه شهرستان گرمسار است

فرماندار گرمسار گفت: نگاه اصلی در حمایت از تولید در بخش های مختلف نگاه توسعه ای و پیشرفت منطقه گرمسار است .

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین صبح امروز جلسه کمیته توسعه و راهبردی شهرستان گرمسار با حضور فرماندار گرمسار و دیگر مسئولان در محل فرمانداری گرمسار برگزار شد .

داریوش طاهری فرماندار گرمسار با اشاره به اینکه شهرستان گرمسار ظرفیت مناسبی برای توسعه در بخش تولید به صورت صنعتی و کار آفرینی دارد، گفت: این نگاه باید در ادارت شهرستان در حمایت از روند تولید تغییر کند و بستر های لازم برای توسعه و پیشرفت ایجاد شود و از سد نمودن این راه پرهیزو اجتناب شود چون این موضوع آفت بزرگی در سد توسعه است .

فرماندار گرمسار مدیریت جهادی را لازمه یک راهبرد موفق در هر منطقه ای در کشور و دنیا برشمرد و افزود: نباید در مدیران نگاه صرف سازمانی و داخلی قرار بگیرد بلکه باید با نگاه پیشرفت و پرواز برای تعالی و توسعه همراه باشد و به راستی بسیاری از مدیران باید در این مسیر که رمز پایداری انقلاب اسلامی ایران است حرکت نمایند .

وی اقتصاد مقاومتی و حل مشکل اشتغال را یک وظیفه برشمردو  گفت: نباید این دو رکن مهم در حد شعار باقی بماند و باید از هر راهی و تلاشی برای تحقق این رکن مهم در پیشرفت کشور استفاده نمود .

طاهری تصریح کرد: از اهداف شورای راهبردی جمعیت الگو سازی بر اساس شاخص های جمعیتی است، این الگوها می بایست به مبادی ذیربط ارائه شوند و طبق این الگوها و هشدارها وظایف باید بر اساس سیستم باشد ، و زیر ساخت ها هم باید بر اساس شاخص ها اصلاح شود.

وی ادامه داد: باید بر اساس شاخص ها الگوی مدیریتی بدهیم و تصمیم گیری نمائیم ، لذا برای حرکت بر اساس شاخص ها باید محور فعالیت شورای راهبردی جمعیت فراتر از آمار و تحولات جمعیتی شهرستان باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما