شناسهٔ خبر: 23108469 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در پی استعفای معاون فرهنگی علوم پزشکی بیرجند؛

رئیس دانشگاه با تغییر معاون فرهنگی موافق نیست/ ماجرای استعفای دستجردی از وزارت علوم آب می‌خورد!

عضو بسیج دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: رئیس دانشگاه با تغییر معاون فرهنگی موافق نیست و در تلاش برای نگه داشتن دستجردی است.

صاحب‌خبر -
سید مهدی عابدیان، عضو بسیج دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه رضا دستجردی معاون فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه برای دانشجویان در نقش یک پدر دلسوز بود، گفت: دستجردی بدون دیدگاه سیاسی و بدون هیچگونه جانبداری برای طیف‌های مختلف سیاسی دانشگاه از هیچ کمکی دریغ نمیکرد.

عابدیان تصریح کرد: دستجردی به دلیل اینکه مشکلات بسیاری از دانشجویان را حل می کرد و همیشه در جمع دانشجویان حاضر بود محبوبیت بسیار زیادی در جمع دانشجویان دارد و دانشجویان راضی به رفتن وی از این سمت نیستند.

فعال بسیج دانشجویی علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: زمانی که دستجردی مدتی در مرخصی استعلاجی بود، زمزمه‌های جایگزینی فردی به سمت معاونت فرهنگی و دانشجویی به گوش میرسید که هیچگونه محبوبیتی در بین دانشجویان ندارد.

عابدیان با اشاره به مرخصی استعلاجی دستجردی و تحمیل استعفا به وی بعد از مرخصی اظهار داشت: کاظم قائمی، رئیس دانشگاه نیز با رفتن دستجردی موافق نیست و تحمیل استعفا دستجردی از طرف وزارت صورت گرفته است.

فعال بسیج دانشجویی علوم پزشکی بیرجند افزود: جایگزینی فرد جدید به جای دستجردی توسط محمدرضا فراهانی معاون فرهنگی وزارت بهداشت صورت گرفته و رییس دانشگاه در تلاش برای نگه داشتن معاون فرهنگی است.

وی با اشاره به صحبت قائمی که گفته بود «استعفای دستجردی در جیبم است، اما هنوز قبول نکرده ام» گفت: اگر دستور از سوی وزیر برای برکناری دستجردی بیاید قائمی مجبور به قبول کردن برکناری وی می‌شود.

عابدیان با بیان اینکه تا زمان تصمیم نهایی وزیر، دستجردی بر سمت خود خواهد ماند تصریح کرد: فعلا دانشگاه به حالت عادی خود برگشته و برنامه‌های فرهنگی در حال برگزاری است و اعلام کردیم اگر دستجردی از سمت خود عزل شود تمامی برنامه‌های فرهنگی دانشگاه توسط همه تشکل‌ها منتفی خواهد شد.

فعال بسیج دانشجویی علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: دانشجویان اعلام کرده اند اگر دستجردی از سمت خود برکنار شود دست به اعتصاب غذا خواهند زد و همه دانشجویان با امضای طوماری مخالفت خود را با تغییر معاون فرهنگی اعلام کرده اند.
 
 
mp4
<div id="video-display-embed-code" ><script type="text/JavaScript" src="/fa/news/play/embed//145140?width=400&height=300"></script></div>
 
رییس دانشگاه با تغییر معاون فرهنگی موافق نیست/ تحمیل استعفای دستجردی از سوی وزارت علوم صورت گرفته است 
 
رییس دانشگاه با تغییر معاون فرهنگی موافق نیست/ تحمیل استعفای دستجردی از سوی وزارت علوم صورت گرفته است 
 
رییس دانشگاه با تغییر معاون فرهنگی موافق نیست/ تحمیل استعفای دستجردی از سوی وزارت علوم صورت گرفته است 

نظر شما