شناسهٔ خبر: 23104239 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

ارسال بیش از ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر در استان لرستان

خبرگزاری شبستان:مسئول سازمان بسیج رسانه استان لرستان، با بیان اینکه تاکنون بیش از چهارصد اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال شده است، گفت: ۳۰ آذر آخرین مهلت شرکت درجشنواه رسانه ای ابوذر در استان لرستان است.

صاحب‌خبر -

عبدالرضا کوشکی، رئیس سازمان بسیج  رسانه استان لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود:  اولین جشنواره استانی رسانه ای ابوذر طی دی ماه امسال درخرم آباد برگزار می شود.


وی با بیان اینکه تاکنون ۴۰۰ اثر از اصحاب رسانه استان لرستان به  دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، افزود: آخرین مهلت شرکت در این جشنواره تا پایان 30 آذر ماه جاری انتخاب شده است.


کوشکی، اظهار داشت: اصحاب رسانه متقاضی شرکت در این جشنواره می‎توانند آثار خود که در یکی از رسانه‎های دارای مجوز استان انتشار داده‎اند را در قالب‎های مشخص شده ارسال کنند.


وی ابراز کرد: جمعی از کارشناسان توانمند و تخصصی هر رشته داوری این جشنواره استانی را به عهده دارد و آثار مربوط به عکاسان به صورت مستقل داوری می‎شود.


کوشکی، با اشاره به محورهای برگزاری جشنواره، بیان کرد: آزاد اندیشی، شناخت دشمن، مبارزه با تروریسم، مسائل صنفی خبرنگاران، عمل انقلابی( انقلابی گری)، تولید ملی و اقتصاد مقاومتی و مبارزه با آسیب های اجتماعی، محورهای برگزاری این جشنواره است.


وی با بیان اینکه بخش های جشنواره شامل خبر، عکس، مستند، کلیپ، گزارش، یاداشت و کاریکاتوراست، گفت: آثار اسالی باید از تاریخ آذر 95 تا آذر 96 تولید و منتشر شده باشند.


رئیس سازمان بسیج  رسانه استان لرستان، افزود: اصحاب رسانه استان لرستان برای شرکت در این جشنواره با توجه به زمان باقی مانده هر چه زودتر اقدام کنند.


کوشکی، اظهارکرد: مراسم اختتامیه این جشنواره دی ماه سال 96 است و به برترین های جشنواره استانی جوایزی اهداء می شود و این آثار به مرحله کشوری جشنواره راه می یابند.


وی بیان کرد: علاقمندان می بایست آثار خود را از طریق ایمیل به آدرس Abozar.l@chmail.ir و یا کانال تلگرامی @Abozar_l ارسال کنند.

نظر شما