شناسهٔ خبر: 23099302 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رئیس دانشگاه اصفهان:

۱۵۰ رساله دکتری در رشته علوم انسانی از دانشگاه اصفهان خارج شده است

رئیس دانشگاه اصفهان گفت: دانشگاه اصفهان هر ساله بیش از ۱۵۰ رساله دکتری و بیش از هزار پایان‌نامه کارشناسی و کارشناسی ارشد در علوم انسانی به عنوان خروجی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از اصفهان، هوشنگ طالبی، رئیس دانشگاه اصفهان شب گذشته در همایش وحدت حوزه و دانشگاه بیان داشت: دانشگاه اصفهان منصوب به شهری است که مهد فرهنگ و تمدن اسلامی است و این وظیفه ما را سنگین می‌کند.

وی افزود: 50 درصد فعالیت‌های دانشگاه اصفهان معطوف به رشته‌های علوم انسانی است، دانشگاه اصفهان افتخار دارد 25 اثر از آثار اعضای هیأت علمی به عنوان کتاب در حوزه‌های علمیه اصفهان در حال تدریس است و هر ساله بیش از 150 رساله دکتری و بیش از هزار پایان‌نامه کارشناسی و کارشناسی ارشد در علوم انسانی به عنوان خروجی دارد.

رئیس دانشگاه اصفهان خاطرنشان کرد: در ماه گذشته همایشی در فرانسه داشتیم که محور آن علوم اسلامی و اخلاق انسانی در بین فرهنگ‌ها بود که با 12 سخنران از دانشگاه اصفهان برگزار شد.

وی عنوان کرد: در خدمت حوزه هستیم تا بتوانیم از پایان‌نامه‌ها استفاده کنیم تا موجب رونق علوم اسلامی و انسانی شود، امید داریم با عملیاتی کردن وحدت حوزه و دانشگاه منشأ خیر برای جامعه اسلامی باشیم.

نظر شما