شناسهٔ خبر: 23091163 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تکلیف 600 میلیارد ریال کمک های فنی و اعتباری به واحدهای تولیدی استان مشخص شود

استاندار اردبیل گفت: تکلیف 600 میلیارد ریال کمک های فنی و اعتباری به واحدهای تولیدی استان مشخص شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در پنجاه و یکمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با تاکید بر ضرورت تخصیص کارشناسی کمک‌های فنی و اعتباری به واحدهای تولیدی استان اردبیل افزود: باید هر چه زودتر تکلیف 600 میلیارد ریال اعتبار تخصیصی در این زمینه مشخص شود .

وی گفت: کمک های فنی و اعتباری با هدف اشتغالزایی به واحد های تولیدی اختصاص داده می شود و مدیران دستگاه های اجرایی باید اولویت ها را در این زمینه مشخص کنند.

استاندار اردبیل بیان کرد: برای مشخص شدن اولویت ها و چگونگی تخصیص یارانه ها هماهنگی های لازم صورت گیرد تا سهم هر شهرستان با لحاظ شرایط روشن شود.

بهنامجو گفت: مطالبه واحدهای تولیدی کم‌توان برای تسهیلات ارزان‌تر از طریق کمک‌های فنی و اعتباری پاسخ داده می شود، در قانون بودجه سال جاری مصوب شده شورای برنامه‌ریزی استان‌ها 20 درصد از اعتبارات استانی را در قالب کمک‌های فنی و اعتباری به واحدهای تولیدی مشکل‌دار اختصاص دهند.

وی افزود: اینکه مبلغ مذکور در بین شهرستان‌ها یا در سه سرفصل گردشگری، کشاورزی و صنعت و یا با لحاظ شرایط ویژه برای مناطق محروم استان هزینه شود، نیازمند کار کارشناسی است.

وی گفت: از طریق پرداخت این اعتبارات مشکل برخی واحدهای تولیدی رفع می‌شود.

انتهای پیام/ح

رفع مشکل برخی واحدهای تولیدی در استان اردبیل

نظر شما