شناسهٔ خبر: 23087577 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

جلسه هماهنگی «کمیته قرآن ستاد دهه فجر» در کرمان برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: اولین جلسه کمیته قرآن ستاد دهه فجر استان کرمان با حضور دبیر اتحادیه، مدیر‌عامل اتحادیه، مدیر‌کل سازمان تبلیغات، نماینده استاندار و دیگر اعضای ستاد کمیته قرآن دهه فجر استان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

مصطفی نیک‌ورز، دبیر هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی استان کرمان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) خلاصه‌ای از گزارش جلسه کمیته قرآن ستاد دهه فجر استان کرمان را چنین شرح داد: امروز دوشنبه 27 آذر‌ماه اولین جلسه کمیته قرآن ستاد دهه فجر استان کرمان در آستانه سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به میزبانی سازمان تبلیغات اسلامی کرمان با حضور اعضای ستاد دهه فجر استان و همچنین مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی و احمدی، نماینده استاندار کرمان از ساعت 10 تا 12 برگزار شد.

جلسه هماهنگی کمیته قرآن ستاد دهه فجر در کرمان برگزار شد
دبیر هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی استان کرمان ادامه داد: هدف از برگزاری این جلسه معرفی دست آوردهای قرآنی توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی و استفاده از ظرفیت‌های مناسب قرآنی در دهه فجر عنوان شده و این‌که دهه فجر امسال با ایام فاطمیه مقارن شده است و می‌بایست فضای دهه فجر فضای معنوی و قرآنی باشد.
نیک ورز افزود: در این جلسه مقرر گردید سیاست کلی کمیته قرآن دهه فجر استان کرمان و اجرای برنامه‌های قرآنی به صورت استانی باشد. گردهمایی فعالان قرآنی در دهه فجر، اجرای برنامه‌هایی در ایام هفته قرآن و عترت و همچنین گردهمایی قرآنی در اقشار و صنوف مختلف از جمله طرح‌های این جلسه بود.

جلسه هماهنگی کمیته قرآن ستاد دهه فجر در کرمان برگزار شد
دبیر هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی استان کرمان در ادامه گفت: حجت الاسلام جلالی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی بر این که دهه فجر فرصت مغتنمی است جهت آشنایی نسل‌های سوم و چهارم انقلاب با قرآن و انقلاب تاکید داشت و همچنین بر این نکته که پیروزی این انقلاب با تمسک به آیات قرآن و الهام گرفتن از آن بوده است توجه ویژه داشت. بنابراین باید همت ویژه‌ای به خرج داد که برنامه‌های دهه فجر امسال هم به نحو مطلوب و برنامه‌های قرآنی ارائه شود.
نیک ورز در پایان گفت: قرار است در جلسات آینده، تمام طرح‌ها و برنامه‌ها به صورت ریز و مفصل آورده شود و در جلسه آتی تصمیم‌گیری لازم در خصوص بودجه‌ریزی آن برنامه انجام شود.
یادآور می‌شود که اولین جلسه کمیته قرآن ستاد دهه فجر استان کرمان با حضور دبیر اتحادیه، مدیر عامل اتحادیه، مدیر‌کل سازمان تبلیغات، نماینده استاندار و دیگر اعضای ستاد کمیته قرآن دهه فجر استان برگزار شد.

نظر شما