شناسهٔ خبر: 23081320 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

دستگيري 34 سارق، خرده فروش و معتاد پرخطر در نیشابور

پلیس شهرستان نیشابور با اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي 34 خرده فروش و سارق را دستگير كرد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  پانا از خراسان رضوی .  "حسين بيات مختاري" فرمانده انتظامی شهرستان نيشابور  گفت: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي پلیس با محوريت شناسايي و دستگيري،سارقان خياباني، خرده فروشان مواد مخدر در مناطق 14معصوم، مرتضي آباد، سي متري، رحمت آباد، و گنبد سبز شهرستان به اجرا درآمد .
 
وی افزود: در اين طرح كه با مشاركت 19 تيم عملياتي شروع شد، پس از ردزني هاي پليسي و اطلاعاتي با همکاری پليس مبارزه با مواد مخدر ، ماموران پليس امنيت، آگاهي، يگان امداد و كلانتري هاي درون و برون شهري در يك اقدام عملياتي و ضربتي 17 خرده فروش،10 معتاد پرخطر و 7 سارق همگي مرد دستگیر کردند.
 
در اين طرح در مجموع 2كيلو و 76 گرم انواع مخدر سنتي و صنعتي كشف و تعداد 18 فقره انواع سرقت ها كشف شد .
 
 بیات مختاری تصریح کرد: توقيف 19 دستگاه وسيله نقليه (10 دستگاه موتورسيكلت ، 9 دستگاه خودرو ) بدليل مخدوش بودن پلاك ،عدم همراه داشتن مدارك ،مزاحمت ،حركات مارپيچ و.. از ديگر نتايج اجراي اين طرح دو روزه است .
 
وی با تقدير از همكاري خوب شهروندان در اجرای این طرح خاطر نشان كرد: هدف اصلی اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر توسط این فرماندهی پیگیری می شود.

نظر شما