شناسهٔ خبر: 23080999 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

توزیع 150تانکرآب بین مددجویان روستاهای فاقد آب آشامیدنی درمیرجاوه

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میرجاوه از توزیع 150تانکرآب بین مددجویان روستاهای فاقد آب آشامیدنی درمیرجاوه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور نورا در گفت و گو با لادیز، اظهار کرد: 150تانکرآب و کنسر مرغ بین خانواده های مددجوی کمیته امداد در روستاهای فاقد آب آشامیدنی شهرستان میرجاوه توزیع شد.
وی افزود: با توجه به خشک‌سالی‌های پی‌درپی و کمبود منابع آبی، یکی از دغدغه‌های خانوارهای مددجو در روستاها تأمین آب شرب است که مشکلات زیادی را برای مددجویان به وجود آورده است و کمیته امداد با توزیع تانکرهای آب آشامیدنی سعی دارد تا از دغدغه خانواده های مددجو بکاهد.
وی با اشاره به رسالت کمیته امداد در خدمات رسانی به محرومین، خاطرنشان کرد: رویکرد کمیته امداد فقرزدایی و رسیدگی به محرومان در مناطق محروم جامعه است و روستاهای محروم و دورافتاده شهرستان میرجاوه در اولویت برنامه های کمیته امداد قرار دارد.
نورا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه، تاکید کرد: یکی از ضروری ترین نهادهای انقلاب اسلامی کمیته امداد است به خاطر اینکه یکی از اهداف اصلی انقلاب رسیدگی به محرومان است و این مهم با وجود کمیته امداد امام خمینی(ره) به دست می آید.

 



 


انتهای پیام/

نظر شما