شناسهٔ خبر: 23077205 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در کردستان:

مطالبه گر حق شهدای ترور از طریق مجامع بین المللی باشیم

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه مسئولیت ما در مقابل گروه های تروریستی هیچگاه کم نمی شود، خاطر نشان کرد: ما باید از طریق قانونی و تشکیلات بین المللی مطالبه گر خون ۱۷ هزار شهید ترور کشور باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، ایت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان امروز (27 آذر) در یادواره 1870 شهید ترور استان که با حضور دبیرشورای عالی امنیت ملی در دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: شهدا اولیای خاص خدا هستند و به این مقام والا رسیده اند که نزد خدا جایگاه ویژه ای دارند و از روزی معنوی برخودارند و دستشان در امور دنیا باز است.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه ایران اسلامی به واسطه شهدا به عزت رسیده است، عنوان کرد: ملت ایران در یاری رساندن به مسلمانان در هر جای جهان از هیچ کوششی فروگذار نکردند و با تشکیل جبهه مقاومت علیه کفر جهانی ایستادگی کردند.

 

آیت االه شاهرودی، به توطئه دشمنان برای منزوی کردن ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: کسانی که میخواستند ایران را منزوی کنند، الان خودشان منزوی شده اند و بالاجبار پذیرفتند که دیدگاه ها و پیش بینی های نظام و رهبری انقلاب درست بود.

 

وی ادامه داد: این جبهه در حال توسعه یافتن و رسیدن به اهداف بلندتری به برکت خون شهدا است.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه استکبار به وسیله گروهک های ضد انقلاب اولین اقدام را بر علیه ما انجام داد، افزود: دشمنان نظام به به میدان آوردن گروهک ها به دنبال حاکم کردن جو ارعاب و ترس در کشور بودن، اما ملت ما به برکت خون شهدا این انقلاب را حفظ کردند.

 

آیت الله شاهرودی، با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به وسیله همایش ها و یادواره ها اذعان کرد: امروز می بینیم به برکت خون شهدا گروه های تروریستی به چه نکبت و ذلتی رسیده اند و نوکری انسان های پستی همچون صدام، صهیونیزم، آل سعود، غرب و شرق و امریکا را پذیرفتند و هم خود و هم اربابن شان به ذلت کشیده شدند و همه کسانی که با آنها همکاری کردند ذلیل شدند.

 

وی با بیان اینکه مسئولیت ما در مقابل گروه های تروریستی هیچگاه کم نمی شود، خاطر نشان کرد: ما باید از طریق قانونی و تشکیلات بین المللی مطالبه گر خون 17 هزار شهید ترور کشور باشیم.

 

وی به برگزاری کنگره پنج هزار و 400 شهید کردستان در سال 97 اشاره کرد و اضافه کرد: مجموعه های زیادی دست به دست هم دادند تا این کنگره به خوبی برگزار شود که جا دارد از تلاش و همت آنها قدردانی شود.

 

آیت الله شاهرودی، با بیان اینکه در اسلام ترور نداریم، عنوان کرد: کار ترور شرعی نیست و مومن ترور نمی کند و اسلام نسبت به تروریسم به شدت برخورد می کند.

نظر شما