شناسهٔ خبر: 23074372 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برگزاری آزمون پایانی طرح «دانشجو معلم قرآن» در زابل

گروه فعالیت‌های قرآنی: مجری طرح دانشجو معلم قرآن در زابل گفت: آزمون‌های پایانی طرح «دانشجو معلم قرآن» در بخش شفاهی، طی هفته جاری در شهرستان زابل برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

لیلا ریحانی، نماینده سازمان فعالیت‌های قرآنی و مجری طرح دانشجو معلم قرآن در زابل، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، گفت: آزمون‌های پایانی طرح «دانشجو معلم قرآن» در بخش شفاهی، طی هفته جاری در شهرستان زابل برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه آزمون‌های پایانی این طرح شامل قرائت و تجوید، تدبر و روش تدریس می‌شود که در دو مرحله کتبی و شفاهی از شرکت‌کنندگان به‌عمل می‌آید، افزود: آزمون‌های کتبی هفته گذشته برگزار و آزمون‌های شفاهی نیز تا پایان هفته جاری برگزار خواهد شد.
مجری طرح دانشجو معلم قرآن در زابل تصریح کرد: این طرح برای نخستین بار از 4 آبان‌ماه امسال، به‌مدت یک ماه، ویژه دانشجویان دختر دانشکده علوم قرآنی زابل به مرحله اجرا درآمد و در نظر داریم تا با همکاری جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان، در سایر نقاط استان نیز اجرا کنیم.
وی ادامه داد: این دوره شامل ۱۰۰ ساعت آموزش می‌شود که آموزش «تجوید» این دوره با مربیگری سکینه لشکری، آموزش «روش تدریس» با مربیگری حسن جلالی‌نژاد و «تدبر در قرآن» نیز با تدریس مریم طاهری‌زاده صورت گرفت.
ریحانی در پایان از همکاری جهاد دانشگاهی زابل و به‌ویژه مرکز آموزش‌های کوتاه مدت این شهر و همچنین اداره امور فرهنگی دانشکده علوم قرآنی زابل قدردانی کرد.

یادآور می‌شود، طرح «دانشجو معلم قرآن کریم» به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و با هدف آموزش به دانشجویان مستعد و آشنا به علوم قرآنی، جهت تعلیم به دیگر دانشجویان و نیز اعزام به مناطق محروم در قالب اردوهای جهادی قرآنی، اجرا می‌شود.

برگزاری آزمون پایانی طرح «دانشجو معلم قرآن» در زابل

برگزاری آزمون پایانی طرح «دانشجو معلم قرآن» در زابل

برگزاری آزمون پایانی طرح «دانشجو معلم قرآن» در زابل

نظر شما