شناسهٔ خبر: 23073953 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

قائم مقام بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره):

ایجاد شغل پایدار در روستاها و مناطق راور اولویت های بنیاد برکت است/احداث 29 کلاس درس در مناطق مختلف شهرستان توسط بنیاد برکت

قائم مقام بنیاد برکت بیان کرد: بزودی کار احداث 29 کلاس درس در مناطق مختلف شهرستان و بخصوص در مناطق زلزله زده بخش کوهساران راور آغاز می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاروانسرا؛ جلسه طرح های اقتصادی بنیاد برکت با حضور جعفری قائم مقام بنیاد برکت، موسوی معاونت عمرانی استاندار، میرصادقی فرماندار و نماینده بانک پارسیان در محل دفتر معاونت عمرانی استاندار کرمان برگزار شد.

در این جلسه میرصادقی فرماندار راور گفت: حدود 30 طرح اقتصادی در شهرستان راور پس از بررسی و تصمیم گیری به کرمان ارسال شد که در اولین جلسه کارگروه نزدیک به 15 طرح پذیرفته و مورد تایید کارشناسان بنیاد برکت قرار گرفته است که با پیگیری های صورت گرفته از سوی بانک پارسیان به صاحبان و مجریان طرح تسهیلات اعطا خواهد شد و مابقی طرح ها پس از بررسی مجدد در خصوص آنها تصمیم گیری خواهد شد .


در ادامه جعفری قائم مقام بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت: برای اجرای اولیه و شروع کار اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان برای طرح ها اختصاص یافته است تا بتوانیم در زمان کوتاه به نتیجه برسیم و منطقه را از این حالت خارج کنیم.


وی تصریح کرد: ایجاد شغل پایدار در روستاها و مناطق با سرمایه گذاری صورت گرفته از اولویت های بنیاد برکت در راور است و این تسهیلات با نرخ 8درصد در اختیار مجریان طرح قرار می گیرد و در این راستا باید تمامی دستگاه های اجرایی و مدیران دستگاه ها مساعدت و همکاری لازم را داشته باشند تا کار بخوبی صورت گیرد.


قائم مقام بنیاد برکت بیان کرد: بزودی کار احداث 29 کلاس درس در مناطق مختلف شهرستان و بخصوص در مناطق زلزله زده بخش کوهساران آغاز می شود.

وی در ادامه در خصوص کمک هزینه احداث 500 واحد مسکونی نیمه ساز روستاهای زلزله زده و شهر راور قول مساعد داد.


جعفری عنوان کرد: طی تفاهم نامه جدید با پست بانک امیدواریم بتوانیم جهت تامین مالی بعضی از طرح های پیشنهادی در خصوص فرش، صنایع دستی، گردشگری و ... در هر منطقه منابع آن را تامین کنیم تا افراد بتوانند پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستان را فعال نمایند.

انتهای پیام/م