شناسهٔ خبر: 23068014 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

شهرداری تلاش کند فرصت‌های جدید خلق و تهدیدها هم کمتر شود

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان گفت: حتماً شهرداری که امروز کار خود را آغاز خواهد کرد به دو مقوله

صاحب‌خبر -

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان گفت: حتماً شهرداری که امروز کار خود را آغاز خواهد کرد به دو مقوله فرصت‌ها و تهدیدها توجه دارند و همچنین باید تلاش کنند فرصت‌های جدید خلق و تهدیدها هم کمتر شود.

به گزارش ایلنا از کرمان، حجت‌الاسلام علیدادی در آیین معارفه شهردار جدید و تکریم شهردار سابق کرمان مسئولیت‌های یک روزی به پایان می‌رسند و همیشه پایان یک مسئولیت آغاز مسئولیت دیگری خواهد بود اما آنچه مهم است آیا هر مسئولی در برابر خداوند می‌تواند از عملکرد خود دفاع کند و پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه هر شهر فرصت‌ها و تهدیدهایی دارد، خاطرنشان کرد: مهم این است که باید فرصت‌ها را شناسایی و مغتنم شمرد و خوب استفاده کرده و به تهدیدها حتماً توجه کرد.

وی افزود: اگر کسی تنها به فرصت‌ها نگاه کند و تهدیدها را نادیده بگیرد حتماً دچار اشکالات متعددی خواهد شد و اگر کسی تنها به تهدیدها توجه کند فرصت‌ها را از دست خواهد داد.

وی ادامه داد: حتماً شهرداری که امروز کار خود را آغاز خواهد کرد به این دو مقوله توجه دارند و همچنین باید تلاش کنند فرصت‌های جدید خلق و تهدیدها هم کمتر شود .

وی بیان کرد: نوع مدیریت در شهرداری‌ها می‌تواند نوع مدیریت عالمانه باشد و این بهترین نوع مدیریت است که یک خرد جمعی و اندیشه‌ها را ببینید و از اینکه شورای شهر با انتخاب مستقیم خود مردم برگزیده می‌شوند و برای مردم چهره‌هایی آشنا و تأثیرگذار هستند و مشکلات را خوب می‌شناسند و نظر مردم را جلب می‌کنند می‌توانند در کنار شهرداری از ظرفیت‌های علمی آن شهر کاملاً استفاده کنند تا این خرد جمعی راه را برای مدیریت و برنامه‌ها هموار کند.

حجت‌الاسلام علیدادی گفت: بعد از خرد جمعی نیاز به ساختار است که الحمدالله در شهرداری ساختار لازم وجود دارد .

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان عنوان کرد: شورای شهر و شهردار بایستی بتوانند کرمان را با توجه به فرصت‌هایی که دارد با همکاری و همراهی استانداری و مسئولان به پیشرفت قابل‌توجهی رهنمون کنند.

نظر شما