شناسهٔ خبر: 23067220 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

نقوی حسینی مطرح کرد

نمایندگان کمیسیون امنیت ملی در تلفیق بودجه ۹۷ مشخص شدند

خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از انتخاب حشمت الله فلاحت‌پیشه، شهروز برزگر و اردشیر نوریان جهت حضور در کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ خبر داد.

صاحب‌خبر -

نمایندگان کمیسیون امنیت ملی در تلفیق بودجه ۹۷ مشخص شدندبه گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سید حسین نقوی‌حسینی در توضیح جلسه امروز (یکشنبه ۲۶ آذرماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: سه نفر از اعضای کمیسیون امنیت ملی برای حضور در کمیسیون تلفیق بودجه انتخاب و آقایان حشمت‌الله فلاحت پیشه، شهروز برزگر کلشانی و اردشیر نوریان معرفی شدند.

نماینده مردم پیشوا و ورامین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: پس از انتخابات، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و معاونین ایشان نیز در کمیسیون حضور یافت و پیرامون بودجه حوزه وزارت دفاع در لایحه بودجه سال ۹۷ به گفت‌گو و ایراد نظرات خود پرداخت.

وی افزود: امیرحاتمی ضمن اشاره به دشمنی‌های آشکار علیه جمهوری اسلامی، خصومت دشمنان در اظهارات بعضی مقامات کشور‌های متجاوز را نیز آشکار دانستند و از این جهت بر تقویت بنیه دفاعی تاکید کردند. وزیر دفاع همچنین یادآور شد که با تلاش‌های صورت گرفته بخش عمده‌ای از حقوق و مزایای نیرو‌های مسلح حل شده، هرچند از عدم تحقق اختصاص ۵% بودجه به بنیه دفاعی خبر دادد.

نقوی حسینی با اشاره به اظهارات وزیر دفاع، گفت: حقوق و مزایای بازنشستگان نیرو‌های مسلح از موضوعات مورد توجه است لذا در لایحه تقویت جدی آن پیش‌بینی شده است. در ادامه، محور‌های مختلف بودجه حوزه وزارت دفاع اعم از معیشت نیرو‌های مسلح، حقوق و مزایا، اماکن مسکونی خانه‌های سازمانی، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، بیمه خدمات درمانی نیرو‌های مسلح، حوزه‌های مختلف صنایع نظامی و دفاعی هم مورد بحث قرار گرفت.

براساس گزارش خانه ملت؛سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: پیشنهادات ارائه شده در خصوص بودجه وزارت دفاع نیز مورد بررسی قرار گرفت، بنابراین از طریق نمایندگان کمیسیون در تلفیق بودجه پیگیری خواهد شد.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی فردا دوشنبه (۲۷ آذرماه) از سایت هسته‌ای اصفهان بازدید خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما