شناسهٔ خبر: 23066595 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

وقف منزل مسکونی به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون ریال در شهرستان بن

صبح امروز یک باب ساختمان به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون ریال وقف اداره بهزیستی شهرستان بن شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید حسن میرافضلی امام جمعه شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: یکی از مهم ترین تمهیدات دین اسلام در راستای دوراندیشی و تامین آینده مسلمین و فرزندان ایشان پایه ریزی سنت حسنه وقف است، چنان که وقتی به قرآن کریم و روایات اهل بیت (علیهم السلام) و سنت عملی ایشان رجوع می کنیم، اهمیت دو چندان این سنت زیبا را در می یابیم.

وی بیان داشت: پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) مکرم ایشان نیز در زمان حیات گهربار خویش نه‌تنها در پی احسان و نیکی به اطرافیان و مسلمانان بودند بلکه به جهت آینده‌نگری و تامین منافع و مصالح مسلمین به طور عملی به دیگران سنت نیکوی وقف را آموزش می دادند.

میرافضلی افزود: از جمله خاندان اهل بیت (ع) که موقوفاتشان ثبت شده، نبی مکرم اسلام (ص)، حضرت فاطمه (س) ،حضرت امیرالمومنین علی(ع) می باشند.

وی بیان داشت: ملک مرحوم شادروان محمدعلی نادری با نیت باقیات الصالحات وقف بهزیستی شهرستان بن گردید.
 
کمال اکبریان  فرماندار شهرستان بن گفت: با حضور مدیرکل بهزیستی استان، امام جمعه بن و جمعی از مسئولان شهرستان یک باب ساختمان به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون ریال وقف اداره بهزیستی شهرستان بن شد.

کمال اکبریان در این آئین ادامه داد: این ساختمان مسکونی با 192 مترمربع  زیربنا و واقف خیراندیش شادروان محمدعلی نادری با تمام امکانات موجود در این منزل مسکونی به ثبت رسید.

اکبریان افزود: وقف یک نهاد ممتاز دینی است که با سرمایه اندک نیز می توان از ثواب دنیوی و اخروی بهرمند شد.

انتهای پیام/

نظر شما