شناسهٔ خبر: 23065584 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس خواستار استقرار اداره کل راه آهن در قزوین شد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، داود محمدی طی مکاتبه ای پیرو نامه مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی استان

صاحب‌خبر - به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، داود محمدی طی مکاتبه ای پیرو نامه مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین بر استقرار و راه اندازی اداره کل راه آهن در قزوین تاکید کرد.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در نامه خود به وزیر راه و شهرسازی آورده است: با توجه به اجرای طرح توسعه مبتنی بر حمل و نقل (TOD) در قزوین و اجرای 2 پروژه بزرگ ریلی دوخطه شدن راه آهن تهران-قزوین-زنجان و احداث راه آهن قزوین-رشت، استقرار و راه اندازی اداره کل راه آهن در قزوین ضروری است.
محمدی در پایان از وزیر راه و شهرسازی درخواست کرده است که حداکثر مساعدت در این راستا صورت بگیرد و نتیجه دستور و تصمیم های اتخاذ شده به وی اعلام شود.
پیش از این سیده حمیده زرآبادی دیگر نماینده مردم شهرستانهای قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار استقرار اداره کل راه آهن در قزوین شده بود.
مدیریت راه آهن قزوین در کنار استان های زنجان، آذربایجان شرقی و غربی توسط اداره کل راه آهن شمال غرب که در زنجان مستقر است، اعمال می شود.
حوزه استحفاظی اداره کل راه آهن شمالغرب در مجموع دارای 485 کیلومتر خطوط اصلی مکانیزه و 35 ایستگاه است.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی

نظر شما