شناسهٔ خبر: 23063515 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شرکت در نخستین رزمواره مدافعان حرم تا نیمه اول دی ماه تمدید شد

تهران - ایرنا - مهلت ارسال آثار به نخستین رزمواره مدافعان حرم به علت استقبال مخاطبان تا پایان نیمه اول دی ماه سالجاری تمدید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا ، دبیرنخستین رزمواره مدافعان حرم روز شنبه با اعلام این خبر ، اظهارکرد: مهلت قبلی ارسال آثار در این رزمواره تا پایان آذر ماه بود اما به دلیل درخواست های مکرر مخاطبان در رادیو ایران برای شرکت در این رویداد فرهنگی هنری ، شورای سیاست گذاری رزمواره نسبت به تمدید آن موافقت کند.
بهنام احمدپور مبارکه با بیان اینکه رزمواره نوپاست و برخی شرکت کنندگان به تازگی با رزمواره آشنا شدند ، افزود: تمدید ارسال آثار جهت رفاه حال مخاطبان و علاقمندان شرکت در نخستین رزمواره مدافعان حرم مهلت صورت گرفت.
وی گفت: فرصت پیش آمده کمک می کند تا دوستانی که قصد شرکت در رزمواره را دارند از فضای بوجود آمده در ایام پیروزی جبهه مقاومت نیز برای تولید اثر استفاده کنند.
به گزارش ستاد خبری نخستین رزموار مدافعان حرم ، علاقمندان برای حضور در این رزمواره و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی : http://www.razmvare.ir مراجعه کنند.
ستاد برگزاری نخستین رزمواره مدافعان حرم آثار فرهنگی ، هنری و رسانه ای را در مقوله دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت در قالب نخستین رزمواره مدافعان حرم دریافت و از آثار برگزیده تقدیرمی کند.
پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه انقلابی گری و مقاومت مردمی، معرفی فعالیت های هنری هنرمندان این مرز و بوم در مقوله دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت ، تقویت حرکت های هنری – رسانه ای در حوزه مدافعان حرم، معرفی مدافعان حرم و خانواده هایشان به عنوان محصول و رویش انقلاب اسلامی و تقویت روحیه انقلابی – جهادی از اهداف این رزمواره است.
فراهنگ 1417 خبرنگار سید مهدی حسینی

انتهای پیام /*

نظر شما