شناسهٔ خبر: 23063315 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دبیرکل انجمن او-اسپرت ایران:

ایران با کسب 42 مدال قهرمان رقابت‌های او-اسپرت زنان و مردان جهان شد

دبیرکل انجمن او-اسپرت ایران گفت: ورزشکاران ایرانی با کسب 42 مدال طلا، نقره و برنز قهرمان دهمین دوره رقابت‌های او-اسپرت زنان و مردان جهان شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری فارس استان تهران، فاطمه حیدری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در فرودگاه امام خمینی (ره)، در خصوص تیم ملی او-اسپرت و مسابقات هندوستان اظهار داشت: ورزشکاران ایرانی با کسب 42 مدال طلا، نقره و برنز قهرمان دهمین دوره رقابت‌های قهرمانی او-اسپرت زنان و مردان جهان شدند.

وی گفت: این دوره از مسابقات از تاریخ 21 لغایت 25 آذرماه سالجاری در کشور هندوستان شهر دهلی‌نو برگزار شد و کاروان تیم ملی او- اسپرت کشور با ترکیب 52 نفر به این دوره از مسابقات اعزام شد.

دبیرکل انجمن او- اسپرت اظهار کرد: او-اسپرت برند تجاری ورزش‌های پارسیان اصیل است که از مخفف واژه اوجینال پرشین اسپرت یعنی ورزش‌های پارسیان اصیل آمده است که در سال 1378 توسط برادران منوچهری ملی‌پوشان و قهرمانان اسبق ایران و جهان پایه‌گذاری شده و تحت عنوان انجمن ملی او- اسپرت ج.آ.ایران فعالیت می‌کند.

وی اسامی مدال‌آوران دهمین قهرمانی او- اسپرت جهان به شرح ذیل اعلام کرد:

عناوین کسب‌شده در بخش بانوان:

مدال طلا: حدیث سازگاری، زهرا لموچی، فرشته شریفی و ثریا زارعی.

مدال نقره: سعیده غلامی، نیلوفر علی‌نژادی، اکرم نقیبی‌فر، حدیث قائدی و فریده قائدی.

مدال برنز: مریم اشرفی، زهرا گرگی، زینب احمدیان‌زاده، فاطمه رحمتی، سمانه راه‌بین و مریم عباسی.

خانم‌ها فاطمه حیدری و فاطمه قائدی به ترتیب به‌عنوان داور و مربی در ترکیب تیم ملی حضور داشتند.

عناوین کسب‌شده در بخش آقایان:

مدال طلا: حامد سلیمانی، مجتبی خرم‌روز، ستار معصومی، محمد صالحی، محمدمهدی اکبری‌رحمان، چیاکو بهمنی، علیرضا صدقی، صمید کریم‌پور، نواب افیونی، حمید میرجانی و حمید کلانتری.

مدال نقره: مجید آقاجانی، بهروز سالاری، سعید عبدالهی، رامین سرباز، احمدرضایی، احمد مجاهدی‌زاده و فرزاد قادری.

مدال برنز: محمود ریگی، مهراب مهرجو، محمدصادق بخشان‌پور، محمد شکاری، رضا نصیری، امیرمحمد اصفهانی، علی فتوحی‌اردکانی، رامیار غفاری و پوریا باقری.

بهروز کارخانه‌ای و مقداد کامرانی به ترتیب به‌عنوان سرپرست و داور به این دوره از مسابقات اعزام شدند، همچنین صدیقه موسویون و احمد شاهوراقی‌فراهانی نمایندگان وزارت ورزش و جوانان کاروان ملی کشورمان را در این سفر همراهی کردند.

بنا بر این این گزارش، در مجموع تیم ملی او- اسپرت ایران به 15 مدال طلا، 12 مدال نقره و 15 مدال برنز دست یافت و کشورهای هندوستان و قطر به ترتیب دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/ن

نظر شما