شناسهٔ خبر: 23062847 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رسول خادم:

15 سال است کشتی‌گیر خراسانی در سطح جهانی نداشته‌ایم/ خراسان رضوی زمانی قطب کشتی کشور بود!

رئیس فدراسیون کشتی گفت: 15 سال است کشتی‌گیر خراسانی در سطح جهانی نداشته‌ایم، اما با ظرفیت‌هایی که در این استان وجود دارد قطعاً می‌توانیم به روزهای خوب گذشته برگردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رسول خادم ظهر امروز در مجمع انتخابی هیأت کشتی خراسان رضوی که در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: خراسان رضوی قطب کشتی کشور بوده، اما متأسفانه در سال‌های گذشته فروغ چندانی نداشته و علت اصلی آن حواشی کشتی خراسان است.

وی افزود: در یک سال گذشته با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان مسابقات خوبی در مشهد برگزار شد، اما برای پیشرفت و افتخارآفرینی باید مدیریتی منسجم و با برنامه در هیأت وجود داشته باشد، اداره‌کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی به این رشته ورزشی توجه دارد، اما متأسفانه فقدان یک رئیس با برنامه و پرتلاش همواره احساس شده است.

رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: آقای ریاضی شخصیت خوب و با برنامه‌ای است و برنامه‌های خوبی برای کشتی استان دارد، متأسفانه 15 سال است کشتی‌گیر خراسانی در سطح جهانی نداشته‌ایم، اما با ظرفیت‌هایی که در این استان وجود دارد قطعاً می‌توانیم به روزهای خوب گذشته برگردیم، اما باید جامعه کشتی حواشی را کنار بگذارد تا مدیریت بهتر به وظایف خود عمل کند.

خادم تأکید کرد: با برگزاری میزبانی‌ها و مسابقات قطعاً انگیزه و رقابت بین کشتی‌گیران ایجاد می‌شود و فضایی برای نمایش توانایی کشتی‌گیران به وجود می‌آید.

وی با بیان اینکه شرایط فعلی کشتی خراسان رضوی مورد انتظار نیست، اضافه کرد: نباید در کشتی خراسان حاشیه وجود داشته باشد و مدیران را گرفتار حاشیه کرده و آن‌ها را از کشتی دور کنیم، این مسئله اول از همه به کشتی ضربه می‌زند و نسل را می‌سوزاند.

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: تمام مدرسان ملی و کارشناسان کشور اعتقاد دارند که پتانسیل و استعداد کشتی خراسان خیلی بالاست، اما این استان درگیر حواشی کشتی شده و باید برای اتحاد و همدلی برنامه‌ریزی کنیم.

انتهای پیام/ذ

نظر شما