شناسهٔ خبر: 23060695 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

صمدی:

واقعیت دفاع مقدس را با قلم هنر به نسل امروز انتقال دهیم

گروه فرهنگی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره گفت: ما نیازمند فرهنگ دفاع مقدس هستیم و لازم است با قلم هنر واقعیت دفاع مقدس را به نسل امروز انتقال دهیم.

صاحب‌خبر -
حجت‌الاسلام قسمتعلی صمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره با اشاره به برگزاری یادواره شهدای هنرمند در شهرستان خرمدره که به همت هنرمندان این شهرستان برگزارشد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، با بیان اینکه تجلیل از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است، اظهار کرد: برای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده تداوم اجرای این گونه برنامه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.
 
وی با تاکید بر اینکه تداوم برنامه‌های ارزشی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت باید به صورت جدی در برنامه‌های فرهنگی کشور مدنظر قرار گیرد، عنوان کرد: آسایش و عزت امروز ما در عرصه‌های داخلی و خارجی دستاورد شهدا است و ما باید ادامه دهنده راه آنان باشیم و راه و رسم شهدا را در جامعه ترویج دهیم.
 
وی از زبان هنر به عنوان یكی از ابزارهای موثر و مهم جامعه برای آگاهی بخشیدن به مردم یاد کرد و افزود: زبان هنر می‌تواند در نهادینه كردن رفتار و افكار درست نقش موثر و پایداری داشته باشد.
 
حجت‌الاسلام صمد‌ی ‌با تاکید بر اینکه دفاع مقدس گنجینه‌ عظیمی است که با هنر می‌توان ارزش‌های موجود در آن را انتقال داد و در برابر رخنه دشمن ایستاد، عنوان کرد: ما نیازمند فرهنگ دفاع مقدس هستیم و لازم است با قلم هنر واقعیت دفاع مقدس را به نسل امروز انتقال دهیم.
 
این مسئول با بیان اینکه انتقال این فرهنگ بر آحاد مسئولان و رسانه‌ها یک وظیفه و رسالت تاریخی است، تاکید کرد: اگر این فرهنگ را به نسل‌های بعدی انقلاب منتقل نکنیم مدیون شهدا خواهیم بود.

نظر شما