شناسهٔ خبر: 23056325 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعطای نشان خادمی حضرت رضا(ع)به "علیرضا کریمی"

تولیت آستان قدس رضوی اقدام ‌"علیرضا کریمی" کشتی‌گیر سرافراز ایرانی را جهادی ورزشی علیه رژیم غاصب صهیونیستی توصیف کرد و گفت: با این کار شما پیام ‌انزجار و تنفر ملت ایران‌ از ظلم و جنایات اسرائیل به گوش جهانیان رسید

صاحب‌خبر -

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی،حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در دیدار با اعطای نشان خادمی حضرت رضا(ع)به کشتی‌گیر پهلوان ،علیرضا کریمی ،در تالار ولایت حرم مطهر رضوی افزود: کار شما، یک جهاد ورزشی بود و از تشک کشتی، با رژیم غاصب و کودک‌کش مبارزه کردید.

او تاکید کرد: در جهاد، فرد از جان خود برای یک هدف الهی می‌گذرد، شما هم از حق خود و از فرصت مسلم قهرمانی برای هدف الهی و انسانی گذشتید.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در دنیایی که متأسفانه عده‌ای حتی در برخی دولت‌ها در کشورهای اسلامی به دنبال عادی‌سازی ظلم و اشغالگری رژیم صهیونیستی و رابطه با آن هستند، اقداماتی همچون کار شما، مثل یک نهیب است.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: این اقدام جهادی در برابر رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی؛ پیام گویایی از انزجار و تنفر ملت ایران نسبت به جنایات و ظلم‌های اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین را همراه داشت.
او افزود: آقای کریمی نسل جدید انقلاب اسلامی هستند و روزهای پیروزی این انقلاب را ندیده‌اند، این اقدام عزتمندانه نشان می‌دهد که جوانان ما با پیام و آرمان‌های انقلاب و امام راحل آشنا و ادامه دهنده راه شهدا هستند.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: به عنوان خادم بارگاه قدس رضوی از این اقدام سرافرازانه تشکر می‌کنم و ملبس شدن به لباس خادمی حضرت رضا(ع) را به شما تبریک می‌گویم.
 

 

نظر شما