شناسهٔ خبر: 23054520 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

جعفر رنجبرپور رئیس هیأت تکواندو آذربایجان شرقی:

تجهیزخانه تکواندو استان آذربایجانشرقی

نصر: رئیس هیأت تکواندو استان با بیان این خبر گفت ؛ عملیات نوسازی و تجهیز خانه تکواندو استان به صورت جدی در دستور کار هیأت تکواندو استان قرار گرفته و با قوت تمام تک به تک مراحل تجهیز این سالن بزرگ در حال انجام می باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر،رنجبر پور ضمن تشکر از همیاری با ارزش و موثر کلیه روسای هیأت های شهرستانی و مساعدت مسئول سازمان لیگ استان ضمن تقدیر از همه ی این عزیزان با اشاره به تلاشهای کمیته های اجرایی، هیأت رئیسه تکواندو استان، نائب رئیسان بانوان و آقایان و بویژه زحمات شبانه روزی دبیر محترم هیأت تکواندو استان پرداخت و گفت روحیه بالای تعاون بوجود آمده در کل استان باعث افتخار و دلگرمی و‌نوید بخش اقدامات موثر و ماندگار آتی در تاریخ تکواندو استان خواهد بود.

رنجبر پور ادامه داد؛ تحویل این سالن بزرگ به متراژ مفید ۱۵۰۰ متر مربع از اطرف اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز نقطه ی عطفی خواهد بود در پیشرفت روز افزون رشته ی المپیکی تکواندو در استان آذربایجانشرقی .

وی ادامه داد پیش از این هیأت تکواندو استان و شهرستان تبریز  بصورت مشترک از سالنی کوچک به متراژ مفید ۲۰۰ متر مربع استفاده میکردند که به هیچ وجه جوابگوی نیازهای این رشته پر طراف نبود که به لطف پروردگار با پیگیریهای موثر توانستیم سالن بزرگتری را با دستور مساعد سردار نظمی تحت عنوان خانه تکواندو استان تحویل گرفته و عملیات نوسازی و تجهیز این سالن بزرگ را آغاز نمائیم.

رئیس هیأت تکواندو استان تحویل سالن قبلی تحت اختیار هیأت تکواندو استان به هیأت تکواندو شهرستان تبریز را موفقیت و  گام ارزشمند دیگری در راستای پیشرفت تکواندو‌در عرصه همگانی و قهرمانی تکواندو تبریز عنوان کرد. وی ادامه داد؛ با شناخت کاملی که از رئیس هیأت تکواندو شهرستان تبریز دارم و با اطلاع کامل از اقدامات مثبت و برنامه های آتی شهرستان تبریز ، مطمئنم تبریز به عنوان مرکز استان به روزهای طلایی و‌پر افتخار در رشته تکواندو دست خواهد یافت .

رئیس هیأت تکواندو استان اقدامات صورت گرفته در خانه تکواندو استان را بشرح زیر عنوان کرد:
۱- رنگ آمیزی کل سالن مسابقه، راه روها و اطاق های اداری.
۲- تعمیر و راه اندازی موتور خانه حرارتی سالن با خرید و تعویض پمپ ها، شیر آلات و قطعات جانبی مربوطه.
۳- نرده کشی کل پنجره بیرونی سالن که قبلا بدلیل نبود نرده و وجود ارتفاع بسیار خطرناک و محل ایجاد حادثه بود.
۴- خرید تعدادی از پروژکتورهای معیوب داخل سالن.
۵- خرید و تعمیر اساسی کلیه ی فن های تهویه هوای داخل سالن.
۶- تعمیرات اساسی فن های حرارتی کل سالن.
۷- خرید و تعویض کلیه دربها و پنجره های شکسته ی سالن.
۸- خرید و تعمیر شیر آلات سرویسهای بهداشتی.
۹- ایجاد محل های ثابت نصب بنرهای تبلیغاتی و ایجاد محلی مناسب برای تبلیغات محیطی اسپانسرها در آینده.
۱۰- طراحی و نقاشی عکسهای تکواندو در اندازه های بزرگ در دیوارهای سالن به منظور تلطیف فضای سالن و ایجاد روحیه نشاط در هنر آموزان کوچک.
۱۱- خرید تشک های استاندارد تکواندو و نصب آنها به مثراژ ۸۷۴ متر مربع که شامل ۶ شیهاپ جانگ استاندارد مسابقات می باشد و امکان برگزاری ۶ مسابقه به طور همزمان وجود خواهد داشت.
۱۲- سیم کشی استاندارد برای کل محوطه سالن که قبلا امکان برداشت برق از داخل سالن وجود نداشت.

رنجبر پور با اشاره به موارد فوق صورت گرفته عنوان کرد که با همدلی و همراهی کل جامعه تکواندو استان، خانواده های محترم و خیرین ورزشی عزیز  در آینده ای نزدیک اقدامات زیر نیز به حول و قوه ی الهی آغاز و با افتخار به پایان خواهد رسید؛
۱- احداث محل اداری کمیته های اجرایی هیأت برای بهبود خدمات اداری و تسهیل در امورات تکواندوکاران و خانواده های محترم.
۲- احداث سالن بدنسازی اختصاصی تکواندو.
۳- احداث خوابگاه برای استفاده تکواندوکاران شهرستانی و میهمانان شهرستانی.
۴-احداث غذاخوری جهت ارائه سرویس غذا در روزهای مسابقات و اردوهای استانی.
رئیس هیأت تکواندو استان در پایان اشاره کرد خانه تکواندو استان یکی از بزرگترین سالن های اختصاصی رزمی در کل ایران بوده و آبرویی برای جامعه ورزشی استان اللخصوص کل تکواندو کاران استان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما