شناسهٔ خبر: 23053357 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

ایجاد ۷۲۹ فرصت شغلی جدید در مناطق روستایی و محروم استان زنجان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در هشت ماهه نخست امسال ۷۲۹ فرصت شغلی جدید در مناطق روستایی و محروم استان زنجان برای مددجویان ساکن در این مناطق ایجاد شد.

صاحب‌خبر -

هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: با پرداخت 9 میلیارد و 584 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی 729 فرصت شغلی جدید برای مددجویان کمیته امداد استان زنجان در مناطق روستایی و محروم ایجاد شده است.

 

وی با یادآوری اینکه در هشت ماهه نخست امسال 9 میلیارد و 584 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت‌شده است، ادامه داد: ۱۳هزارو۴۱۴خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در مناطق روستایی و محروم این استان ساکن هستند.

 

به گفته صفری، کمیته امداد تلاش می کند تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود در مناطق محروم و روستایی استان زنجان در حوزه اشتغال بسترهای لازم برای توانمندی اقتصادی جامعه هدف کمیته امداد را فراهم سازد.

 

این مقام مسوول ادامه داد: در هشت‌ماهه نخست امسال 2 هزار و 261 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در مناطق محروم و روستایی این استان آموزش‌های مهارت‌آموزی گذرانده اند.

 

وی در ادامه به مشارکت های مردمی و خیرین در اجرای سیاست های کمیته امداد اشاره کرد و گفت: کمک خیران در بخش‌های مختلف به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان باهم افزایی منابع داخلی این نهاد مشکلات جامعه هدف این نهاد را حل می کند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: تلاش می‌ شود با اعتمادسازی در اقشار مختلف مردم در استان زنجان فرصت‌های ایجادشده از طریق خیران در حوزه مشارکت‌های مردمی را به دستاوردهای مهم در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف تبدیل کرد.

 

صفری به اشاره به افزایش 90 درصدی میانگین سرانه دریافتی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: میانگین سرانه دریافتی ماهیانه ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از 140 هزار تومان در پایان شش‌ماهه سال گذشته به 267 هزار تومان در پایان هشت‌ماهه امسال رسید.

 

 

نظر شما