شناسهٔ خبر: 23053182 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

مهم ترین اتفافات دیشب فوتبال باشگاهی در اروپا

ادامه پیروزی های سیتی در لیگ برتر، صدرنشینی دوباره ناپولی در سری آ و برد خارج از خانه بایرن در بوندس لیگا، مهم ترین اتفافات دیشب فوتبال باشگاهی در اروپا بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی 4 به 1 تاتنهام را درهم کوبید و با 52  امتیاز، موقعیت خود را در صدر جدول بهتر کرد.
در این بازی، رحیم استرلینگ دو بار، کوین دی بروینه و ایلکای گوندوگان برای سیتی گلزنی کردند و تک گل تاتنهام را کریستین اریکسن به ثمر رساند.
در دیگر بازیها، چلسی با یک گل بر ساوتهمپتون غلبه کرد، آرسنال هم یک صفر نیوکاسل را شکست داد، لسترسیتی با 3 گل به کریستال پالاس باخت، استوک‌ سیتی 3 به صفر وستهام را مغلوب کرد، هادرسفیلد 4 به 1 در زمین واتفورد به برتری رسید و برایتون و برنلی بدون گل مساوی شدند.
در آغاز هفته هفدهم سری آ ایتالیا، اینتر 1 به 3 مغلوب اودینزه شد و صدر جدول را از دست داد، ناپولی 3 به 1 در زمین تورینو به برتری رسید و با 42  امتیاز، بار دیگر صدر جدول را در اختیار گرفت و رم با 1 گل کالیاری را شکست داد.   
در ادامه هفته هفدهم بوندسلیگای آلمان، دیشب بایرن مونیخ با 1 گل در زمین اشتوتگارت به پیروزی رسید و فاصله خود را با تیم دوم جدول به 11 امتیاز رساند. توماس مولر زننده تک گل این بازی بود.
در دیگر بازیها، دورتموند 2 به 1 ازسد هوفن هایم گذشت، کلن با 1 گل بر ولفسبورگ غلبه کرد، دیدار فرانکفورت با شالکه و وردربرمن با ماینتس 2-2 و مسابقه آگزبورگ با فرایبورگ 3 - 3 مساوی به پایان رسید.   
درچارچوب هفته شانزدهم لیگای اسپانیا، ایبار 2 به 1 والنسیا را برد، آتلتیکو مادرید با یک گل ازسد آلاوس گذشت تا جایگاه دوم را از والنسیا بگیرد و دیدار بیلبائو و سوسیداد بدون گل به پایان رسید.   

نظر شما