شناسهٔ خبر: 23049443 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

برخی با بی اخلاقی قصد دارند آموزش و پرورش لرستان را به حاشیه بکشانند

خرم آباد -ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از وجود برخی بی اخلاقی ها در فضای مجازی اظهار تاسف کرد و گفت: عده ای بی تقوا تلاش می کنند با حمله و هجمه، زحمات آموزش و پرورش لرستان را زیر سوال ببرند اما بدانند آموزش و پرورش هرگز به حاشیه ها نپرداخته و نخواهد پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا خدانظر دریکوند عصر شنبه در چهارمین جشنواره استانی موفقیت افزود: در مقابل این هجمه ها تلاش می کنیم که رفتار این افراد را اصلاح کنیم چراکه جامعه امروز ما نیازمند اخلاق، برادری و دوری از تهمت است.
وی اظهار کرد: امیدواریم با رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شاهد موفقیت های کیفی دانش آموزان باشیم چرا که این موضوع یکی از نیازهای امروز در حوزه آموزش و پرورش کشور است.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد نیز در این جشنواره از کسب 60 موفقیت در آموزش و پرورش این ناحیه خبر داد و گفت: احداث دارالقرآن، برگزاری محفل قرآنی قرآن و عترت با حضور 2 هزار دانش‌ آموز، وجود 21 دانش‌ آموز فرهیخته کنکوری با رتبه ‌های زیر 500 و رتبه کشوری توسط دانش آموزان تنها بخشی از این افتخارات است.
اسدالله عباس زاده افزود: طی سال های 95 و 96 شاخصه های معدل دانش ‌آموزان نیز پیشرفت بسیار خوبی داشته ایم و در رشته تجربی 1.9 نمره ارتقا یافته ایم.
وی درخصوص پرسش مهر ریاست جمهوری نیز اظهار کرد: از 9 نفر برتر استان هفت نفر از ناحیه یک خرم آباد بوده‌ اند که خوشبختانه امسال و سال گذشته 27 رتبه کشوری و 44 رتبه استانی داشته‌ ایم و در مجموع در جمع شاخص‌ ها ناحیه یک خرم ‌آباد مقام نخست استان را کسب کرده است‌.
وی افزود: در سال های 94 و 95 ناحیه یک آموزش و پرورش خرم‌ آباد صاحب 2 موفقیت کشوری و تجربه برتر مدیریتی در بین 758 شهرستان و منطقه کشور شد و در سال 96 نیز توانستیم به عنوان موفق ترین خادم شهدا در عملیات فرهنگی راهیان نور شناخته شویم.
در این آیین از 500 نفر فرهنگی و دانش آموز موفق عرصه های مختلف کشوری و بین المللی تجلیل شد.
7264/3022
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزی** انتشاردهنده: احسان کردی

انتهای پیام /*

نظر شما