شناسهٔ خبر: 23047898 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بسیج همچنان در عرصه سازندگی و جهاد + فیلم+ آلبوم

گروه 30 نفره جهادی انصار المهدی آبادان برای محرومیت زدایی عازم روستای شلحه حاج حسین شد.

صاحب‌خبر -

بسیج همچنان در عرصه سازندگی و جهاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان، بسیجیان پایگاه شهید امامی در راستای محرومیت ‌زدایی این بار برای اجرای فعالیت‌های جهادی خود، در عرصه‌های مختلف عمرانی، تحصیلی و آموزشی دست به کار شدند.

این بسیجیان در اقدامات خودجوش و مردمی بستری برای تداوم آبادانی فراهم کرده اند بطوری که تاکنون بیش از ده پروژه ساخت و ساز منازل را به نتیجه رسانده اند.

اهدای 200 بسته اقلام مورد نیاز تحصیلی، تعمیر و مرمت یک باب منزل و اهدای مصالح ساختمانی به نیازمندان از اقدامات این گروه جهادی است.

طلاب ، بسیجیان و دانش آموزان گروه جهادی انصار المهدی در مناسبتهای مختلف به بهانه سازندگی به یکی از روستاهای محروم آبادان می روند و با شناسایی نیازمندان در آنجا به فعالیتهای جهادی می پردازند.

 

بسیج همچنان در عرصه سازندگی و جهاد + فیلم+ آلبوم بسیج همچنان در عرصه سازندگی و جهاد + فیلم+ آلبوم بسیج همچنان در عرصه سازندگی و جهاد + فیلم+ آلبوم بسیج همچنان در عرصه سازندگی و جهاد + فیلم+ آلبوم بسیج همچنان در عرصه سازندگی و جهاد + فیلم+ آلبوم

 

mp4
<div id="video-display-embed-code_1694399" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/1947950/1694399?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما