شناسهٔ خبر: 23045402 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نقش حسابداری در سبد اقتصاد مقاومتی + گزارش

همایش منطقه ای نقش حسابداری در اقتصاد مقاومتی در شهرستان سقز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

نقش حسابداری در سبد اقتصاد مقاومتیبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کُردستـــان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز گفت: در مجموع بیش از 50 مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در پایان 20 مقاله برتر انتخاب شدند.

کیوان شافعی، افزود: از 20 مقاله انتخاب شده، 10 مقاله به صورت سخنرانی و 10 مقاله هم به صورت پوستر در این همایش ارائه شدند.

هدف اصلی همایش بیان کردن نقش رشته حسابداری در خصوص اقتصاد مقاومتی می باشد.

شافعی افزود: تأثیر سازوکارهای نظام راهبردی شرکتی بر روابط اعتماد مدیریتی و محافظه کاری حسابداری، موانع اجرایی مالیات بر ارزش افزوده با توجه به سیاستهای اقتصاد مقاومتی، تأثیر ثبات سود بر خطر افت قیمت سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، تبیین نقش کیفیت حسابرسی و تأثیر نقدینگی بر کیفیت سود در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، شفافیت اداری و نقش آن در بهبود عملکرد مالی با درنظر گرفتن نفش میانجی رضایت عمومی، بررسی نقش کیفیت حسابرسی بر مدیریت سود در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در شرکتهای بورسی از مقالات، رابطه بین خصوصی سازی و عملکرد مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با رویکرد اقتصاد مقاومتی، چالشها و موانع گزارشگری مالی بین المللی در ایران و استفاده از اصول مکتب مرکاننالیسم در حسابداری مالی در راستای اهداف مقاومتی از مقالات برتری بود که در همایش ارائه شدند.

در ادامه این مراسم پژوهشگران؛ شیرزاد نادری، محسن رستمی، حامد ربیع بیگی، وفا قادری، منصور جباری راد و شیما نادرسرا مقالات ارزشمندی را در خصوص اهداف همایش ارائه کردند.

 

mp4
<div id="video-display-embed-code_1696014" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/1948695/1696014?width=400&height=300"></script></div>

 

نظر شما