شناسهٔ خبر: 23044346 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نماینده مردم ساوه در مجلس:

نقش مردم در حوزه فعالیت‌های قرآنی پررنگ‌تر شود

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: نقش مردم در حوزه فعالیت‌های قرآنی پررنگ‌تر شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمدرضا منصوری بعد از ظهر امروز در نشست اعضای مجمع خیرین قرآنی ساوه اظهار کرد: قرآن کتاب انسان‌ساز و سرنوشت‌ساز بشریت است، اما متأسفانه در جامعه اسلامی آن‌طور که باید و شاید به مباحث قرآنی پرداخته نمی‌شود.

وی تصریح کرد: حوزه قرآنی متأسفانه همواره مورد مظلومیت قرار گرفته و کمتر به آن توجه شده است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس بر لزوم افزایش برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی در کشور تأکید کرد و ادامه داد: توسعه فرهنگ قرآنی به عزم ملی و اراده هماهنگی نیازمند است که امیدواریم با عملیاتی شدن این مهم شاهد رشد فرهنگ قرآنی در جامعه باشیم.

منصوری گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در کشور تأکید کرده است اما تا محقق شدن این فرامین فاصله بسیاری داریم که می‌طلبد دستگاه‌ها و ارگان‌های ذی‌ربط تلاش خود را دوچندان کنند.

وی اظهار کرد: مشارکت مردم در حوزه امور قرآنی ارزشمند است، اما باید بیش از پیش شاهد حضور و مشارکت مردم در امور قرآنی باشیم.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس با تأکید بر اینکه نقش مردم در حوزه فعالیت‌های قرآنی باید پررنگ‌تر شود، خاطرنشان کرد:  علاوه بر مردم مسئولان و حاکمیت نیز باید به درستی به وظایف خود در امور قرآنی بپردازند.

منصوری با بیان اینکه نهادینه کردن فرهنگ دینی و قرآنی مهم‌ترین نیاز امروز جوامع است ادامه داد: این فرهنگ می‌تواند بسیاری از توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کند.

وی بر لزوم مشارکت هرچه بیشتر خیرین ساوه در امور قرآنی تأکید و اظهار کرد: ساوه همواره در امور خیر در همه عرصه‌ها پیشرو و پیشگام بوده و باید در فعالیت‌های قرآن نیز حضوری درخشان داشته باشند.

انتهای پیام/ی/2346

برچسب‌ها:

نظر شما