شناسهٔ خبر: 23042975 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پایتخت اول مسلمانان،‌پایتخت آخر رژیم صهیونیستی

بیت المقدس همواره پایتخت مسلمانان بوده و خواهد ماند . کانال تلگرامی مسجدنما با طرحی شهر مقدس قدس را آخرین پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام نموده است و بر نابودی اسرائیل صحه گذاشته است .

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صدا وسیما ؛ بعد از سخنان ترامپ در مورد شهر مقدس قدس و اعلام این شهر به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی کاربران زیادی این سخن ترامپ را به سخره گرفتند و پاسخ وی را دادند . کانال تلگرامی مسجدنما ، طرحی زیبا برای این سخن ترامپ ارائه داده است و رژیم صهیونیستی را رژیمی ناپایدار که در حال زوال و نابودی است، دانسته است . این طرح در پوستری با عنوان "پایتخت اول مسلمانان،‌پایتخت آخر رژیم صهیونیستی" ارائه شده است .

پایتخت اول مسلمانان،‌پایتخت آخر رژیم صهیونیستی

در این پوستر آمده است :

"اگر به جنگ طلبی متهم مان نکنند تغییر سفارت خانه امریکا از تل آویو به قدس را مبارک می دانیم چرا که شروع خوبی برای شمارش معکوس نابودی غده سرطانی منطقه است . همیشه فکر می کردیم دشمنی که این قدر مکار و زرنگ است چرا در روایات "احمق" نامیده می شود ، اما حالا می فهمیم که بحث سر احمق یا زرنگ بودن او نیست . بلکه مصداق "و مکروا و مکرالله والله خیر الماکرین" است ...
رهبر انقلاب اسلامی بارها به این موضوع اشاره نموده اند که این رژیم به زودی از صحنه روزگار محو خواهد شد و بیست سال آینده اثری از این رژیم منحوس باقی نخواهد ماند.

 

نظر شما