شناسهٔ خبر: 23042050 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

درخشش بانوان یک روستا در بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج؛

قرآن آموزان بسیجی روستای کندر باز هم رتبه های برتر استانی را به خود اختصاص دادند

هشت بانوی حافظ قرآن کریم روستای کندر توانستند با درخشش خود در بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج ،عناوین مختلفی را به دست آورند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ توجه و اهتمام به تلاوت و به ویژه حفظ قرآن کریم از سوی مقام معظم رهبری زمینه ساز روی آوردن به سمت تبیین منویات رهبری در این حوزه توسط بسیجیان شد، تا جایی که به برگزاری مسابقات قرآنی به عنوان اقدامی فرهنگی مؤثر بیش از گذشته در دستور کار بسیج قرار گرفته است.

و اما «سمیه جعفری» مربی قرآن آموز در یکی از روستاهای تویسرکان به نام روستای کندر، با تلاش خود و همسرش زمینه های حفظ قرآن مجید در جزء های مختلف را برای اقشار مختلف مردم فراهم کرده است، به گونه ای که با پرورش حافظان قرآنی به دنبال اجرای منویات و مطالبات مقام معظم رهبری است.

او اکنون بیش از 30 قرآن آموز دارد و حافظان قرآن این روستا توانسته اند در مسابقات قرآنی و استانی مقام های متعددی را کسب کنند.

در این باره جعفری که خود نیز توانسته رتبه سوم حفظ کل قرآن مجید در بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج استان همدان در آذرماه سال جاری را از آن خود کند، در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: سهیلا قمری رتبه اول حفظ پنج جزء، نرگس قمری رتبه اول حفظ سه جزء، پریا قمری رتبه دوم حفظ سه جزء  و لیلا نوری رتبه پنجم حفظ سه جزء را توانستند کسب کنند.

این مربی قرآن روستای کندر افزود: همچنین یاسمن جعفری رتبه ششم حفظ سه جزء، کوثر قمری رتبه دوم حفظ یک جزء، فاطمه میرزایی رتبه پنجم حفظ یک جزء و محمد مهدی در بخش برادران رتبه چهارم حفظ سه جزء را به دست آوردند.

انتهای پیام/

 

نظر شما