شناسهٔ خبر: 23039425 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

رئیس دانشگاه ارومیه؛

با تشکل یا مراسمی که برای دانشگاه حاشیه ایجاد کند برخورد می کنیم/ هیئت نظارت بر تشکل ها تصمیمات مورد اعمال بر تشکل ایجاد کننده حاشیه را خواهد گرفت

رحیم حب نقی گفت: ما سعیمان بر این بوده تا بتوانیم فضایی برای برگزاری مراسمات مختلف در دانشگاه برای دانشجویان تعبیه کنیم ولی این دلیلی برای زیر پا گذاشتن قوانین تشکلات برای ایجاد حاشیه نیست و هر تشکلی که حواشی برای دانشگاه بوجود آورد با آن ها برخورد خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج از ارومیه ، رحیم حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه  در حاشیه نشست با دانشجویان به حواشی ایجاد شده از جانب تشکل اصلاح طلب و پادگان نامیدن این دانشگاه توسط این تشکل پرداخت و گفت:  ما سعیمان بر این بوده تا بتوانیم فضایی برای برگزاری مراسمات مختلف در دانشگاه برای دانشجویان تعبیه کنیم ولی این دلیلی برای زیر پا گذاشتن قوانین تشکلات برای ایجاد حاشیه نیست و هر تشکلی که حواشی برای دانشگاه بوجود آورد با آن ها برخورد خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: سال گذشته تشکلی برای سخنرانی فاطمه راکعی بدون اجازه هیئت سه نفره  و با نان من مجوز گرفته بود که بعد از مراسم فهمیدیم فقط حواشی داشته است.

ریاست دانشگاه ارومیه درباره قانون شکنی تشکل اصلاح طلب تاکید کرد:  فضای دانشگاهی باید جوی آرام و بدور از حاشیه  داشته باشد و هیچ سخنران و تشکلی حق به حاشیه کشیدن این فضا را ندارد.

این مقام مسئول درباره پادگان نامیدن دانشگاه ارومیه  توسط این تشکل اصلاح طلب تصریح کرد: آیا واقعا دانشگاه ما پادگان است؟! هیچ احدی نمی تواند در طول مدیریت من یک دانشجوی ستاره دار پیدا کند.

رحیم حب نقی خاطر نشان کرد:  ما از مراسماتی که حاشیه نداشته باشد و جو دانشگاهی را متشنج نکند بیش از مراسمات پرحاشیه استقبال می کنیم و اگر هم در این دانشگاه به واسطه سخنران مهمان یک تشکل حاشیه ایجاد شده تصمیم نهایی را هیئت نظارت بر تشکل ها خواهد گرفت.

نظر شما