شناسهٔ خبر: 23038620 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

نماینده دامغان خبر داد:

تخصیص 5 میلیارد تومان اعتبار به ورزش دامغان/ تکمیل ورزشگاه 5 هزار نفری در دستور کار است

نماینده مردم دامغان در مجلس با بیان اینکه پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار به بخش ورزش این شهرستان تخصیص یافت، گفت: تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری در دستور کار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس، با بیان اینکه پنج میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان اعتبار به بخش ورزش این شهرستان تخصیص یافت، گفت: تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری در دستور کار است.

حسن بیگی با اشاره به اینکه تکمیل پروژه های نیمه کاره  یکی از اولویت های اساسی شهرستان است، افزود: باید نگاه مسئولان به حوزه  ورزشی تغییر کند و با اهمیت دادن به آن شاهد رشد و شکوفایی بیشتری در تمامی رشته های ورزشی باشیم.

نماینده مردم دامغان گفت: برنامه ریزی در حوزه ورزش حرف اول را می زند چرا که در سایه آن می توانیم برای کسب جایگاه برتر در سکوهای جهانی گام برداریم.

حسن بیگی با اشاره به قهرمانی ورزشکار تیرانداز طلایی دامغان در مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد: بانوان ایرانی که با حفظ حجاب کامل خود پرچم مقدس ایران اسلامی را به اهتزاز در می آوردند، مبلغان و مروجان دین مبین اسلام و مایه سربلندی و افتخار نظام و جمهوری اسلامی ایران هستند.

انتهای پیام/

نظر شما