شناسهٔ خبر: 23037639 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همدان، دی، میزبان کنگره ملی آیت الله نجفی همدانی +گزارش

قرار است در کنگره آیت الله نجفی همدانی از کتابهای جدید تالیف و دوباره چاپ شده، رونمایی شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز همدان ، دبیر اجرایی کنگره در نشست هماهنگی برگزاری کنگره گفت: طراحی و چاپ مجدد "تفسیر انوار درخشان" در ۱۵ جلد و هر جلد ۶۶۰ صفحه به تیراژ ۴۰۰جلد، فهرست موضوعی انوار درخشان یک جلد ۳۰۰ صفحه ای به تیراژ هزار نسخه ، طراحی و چاپ مجدد "شرح اصول کافی" در ۶ جلد و هر جلد ۳۰۰ صفحه به تیراژ ۴۰۰ دوره، چاپ تقریرات درس آیت ا...نائینی توسط آیت الله نجفی همدانی در یک جلد ۶۰۰صفحه ای به تیراژ ۱۰۰۰نسخه ، تالیف زندگی نامه و خاطرات آقا نجفی در ۲۵۰ صفحه و تیراژ ۲هزار نسخه و چاپ کتاب مجموعه مقالات در ۵۰۰ صفحه ای در دو هزار نسخه از جمله کتابهایی است که در این کنگره رونمایی می شود .
آقای حجازی افزود : ۶۶ مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده که ۳۳ اثر، برتر انتخاب شده است . 
آیت الله "سید محمد حسینی همدانی" معروف به آقا نجفی در سال ۱۲۸۲ ( ه. ش ) در نجف اشرف به دنیا آمد .
 این عالم ربانی پس از گذراندن دروس حوزه در سال ۱۳۲۷ (ه.ش) به همدان آمد و پس از سالها مجاهدت ، مهر سال ۱۳۷۵ (ه.ش) در سن ۹۵ سالگی در همدان دارفانی را وداع گفت . 
 آیت الله آقا نجفی از تربیت‌شدگان دوران طلایی حوزه نجف  و از شاگردان خاص مرحوم آیت الله نائینی ، آیت الله غروی اصفهانی وآیت الله سید علی قاضی بود .
 
mp4
<div id="video-display-embed-code_1695660" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/1947789/1695660?width=300&height=200"></script></div>
 
 

نظر شما